Duga čekanja, nekorektno ponašanje medicinskog osoblja najčešće su pritužbe zagorskom Povjerenstvu za zaštitu prava pacijenata, koje djeluje već osam godina. Ove godine zaprimili su šest pritužbi i 16 pohvala pacijenata.
Parkirališta, bankomati
Opća bolnica u Zabok zaprimila je jednu anonimnu pritužbu zbog loše organizacije i dugog čekanja na pregled te rad dvoje specijalista. Bolnica u Krapinskom Toplicama dobila je pritužbu za rad jedne medicinske sestre te zbog istovremenog naručivanja više pacijenata i dugo čekanje, ali i dvije pohvale za rad medicinskog osoblja. Bolnica u Stubičkim Toplicama dobila je pritužbu zbog ponašanja osoblja, ali i manjak parkirališnih mjesta i nedostatak bankomata i male trgovine u ustanovi, no pristiglo je i čak 12 pohvala. Klinika za kardiovaskularne bolesti Magdalena dobila je pritužbu na čistoću prostora u prizemlju ustanove.
Predsjednik Povjerenstva Dubravko Sopek kaže da je pritužbi iz godine u godinu sve manje, a pohvala pak sve više, što ipak govori da je situacija u zdravstvenim ustanovama u Zagorju sve bolja.
- Svi pacijenti, bilo da su se žalili ili dali pohvalu, dobili su informaciju o tome što je poduzeto u konkretnom slučaju, kaže Sopek.
Neuočljivi sandučići
Ove godine posebno pohvaljuje bolnicu u Stubičkim Toplicama gdje je uočljiv najveći napredak.- Jedan od problema nam je što su sandučići postavljeni ne neuočljivim mjestima i samo u bolnicama i središnjim domovima zdravlja, dok ih u manjim ambulantama nema - zaključio je Sopek.