prisjećanje

Borovo proslavilo svoj 88. rođendan

Rođendansku tortu rezala je predsjednica Uprave Gordana Odor
Foto: Branimir Bradarić
Foto: Branimir Bradarić
10.06.2019.
u 16:29
Povodom rođendana Borovo je, zajedno s „La Donnom“, proizvelo i poseban model Startas tenisica izrađenih s ciljem promicanja javne svijesti o važnosti života bez nasilja, rodne jednakosti i ravnopravnosti.
Pogledaj originalni članak

Prezentacijom Projekta Lily, kojim je jedan od načina borbe protiv nasilja nad ženama, vukovarska tvornica obuće Borovo obilježila je svoj 88. rođendan. Tim povodom predsjednica Uprave Borova Gordana Odor kazala je kako je Borovo oduvijek imao veliki utjecaj na uopće život u Vukovaru kao i cijelome ovome dijelu Hrvatske.

O utjecaju Borova nekada govori i činjenica da je Borovo nekad zapošljavalo preko 20.000 radnika te proizvodili na milijune pari obuće i raznih drugih proizvoda. Povodom rođendana Borovo je, zajedno s „La Donnom“, proizvelo i poseban model Startas tenisica izrađenih s ciljem promicanja javne svijesti o važnosti života bez nasilja, rodne jednakosti i ravnopravnosti. Dio prihoda od prodanih tih tenisica ići će u humanitarne svrhe.

-Tijekom svoga postojanja Borovo je imalo uspona i padova. Prije dvije godine, kada sam došla na mjesto predsjednice Uprave, situacija je bila loša. Danas možemo reći kako smo 2018. godinu pozitivno završili. Podignuli smo produktivnost, imali smo veće prihode, uveli nove linije na tržište… Pored svih problema zadovoljni ali znamo da može bolje- rekla je Odor.

Borovo danas zapošljava 640 radnika od kojih su 75 posto žene. Jedan od problema Borova je i zastario tehnološki park kao i činjenica da je i 28 godina poslije Domovinskog rata krug tvornice zapušten, zarastao u travu, a objekti razrušeni. Borovo je inače u vlasništvu RH koja do danas nije pronašla načina da iznimno vrijedno zemljište, koje se nalazi uz samu obalu Dunava, obnovi i privede k svrsi te i na taj način se pokuša privući investitore koji bi otvorili nova radna mjesta.

Komentirajući Borovo danas gradonačelnik Vukovara Ivan Penava kazao je kako je odmah prvih godina po povratku u Vukovar država trebala napraviti popis ratnih šteta, a ne čekati da se sve to samo od sebe riješi.

-To je velika sramota svih nas, neuvažavanje okolnosti ali i nepostojanje plana i strategije kako bi prebrodili tu situaciju i nastavili dalje gradit tvrtku. I broj stanovnika Vukovara rezultat je svega toga, rekao je Penava.

Dodao je i kako je Borovo oduvijek imalo jednu od ključnih uloga u životu Vukovara te podsjetio kako je samo u tvornici zabilježena ratna šteta od 2 milijarde kuna. Indirektne štete su još i veće, a tu je i gubitak poslovnih partnera, tržišta, zastarijevanje tehnološkog parka, odlazak kvalitetnih kadrova…

-Danas je značaj Borova na najnižim granama od osnivanja. Njegova snaga je završena s ratnim događanjima od kojih se Borovo nikada nije oporavilo. Tvrtka je u vlasništvu države ali iz godine u godinu jedva preživljava. Nužno je da država to shvati, prepozna, shvati i uvaži činjenicu da je ovdje riječ o ogromnim razaranjima koja nikada nisu sanirana. Ako se nešto ubrzo ne napravi upitna je i 90. obljetnica, rekao je Penava

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

SA
samoborka
18:44 10.06.2019.

Promijenite ime firme u nesto vise zvucno i trzisno. Danas naziv i reklama znace milijardu puta vise od nekakvog lokalnog naziva koji nesto znaci samo vrlo uskom krugu ljudi. Borovo, Zvecevo, Spacva..mijenjajte nazive firmi! Pogledajte recimo poljske proizvodjace kakve su nazive dali svojim firmama; internacionalne, germanske ili pak talijanske nazive ako je rijec o prehrambenim markama. Oni vrlo dobro znaju koliko (izmedju ostalog) naziv utjece na percepciju potrosaca, pogotovo u slucaju izvoza! A mi? Klepecemo o nekoj tradiciji i ponosu..i samo tonemo,tonemo,i tonemo lazuci samima sebi o mnogim stvarima.