OGROMAN IZNOS

Britanci izračunali koliko će im godina trebati da pokrpaju rupe na cestama u Engleskoj i Walesu

Foto: Thinkstock
Britanci izračunali koliko će im godina trebati da pokrpaju rupe na cestama u Engleskoj i Walesu
29.10.2016.
u 17:52
- Problemi s cestama samo će se pogoršati ako ih ne okarakteriziramo kao nacionalni problem - poručio je Tett.
Pogledaj originalni članak

Britanska Udruga lokalne samouprave (LGA) otkrila je koliko je vremena i novaca potrebno da se poprave rupe na cestama u Engleskoj i Wales.

Prije 10 godina objavili su kako bi za popravljanje prometnica bilo potrebno 10,9 godina dok je ta brojka sada povećana na 14. Za popravke treba izdvojiti čak 12 milijardi funta (oko 100 milijardi kuna).

- Naše ceste brzo propadaju i bit će potrebno gotovo 12 milijardi funta, a popravci bi mogli biti gotovo do 2030. godine. Potrebno je hitno rješavanje ovog problema - kazao Martin Tett, član LGA.

Dodao je kako vijeća svakih 15 sekundi popravljaju rupe unatoč značajnom smanjenju proračuna

- Problemi s cestama samo će se pogoršati ako ih ne okarakteriziramo kao nacionalni problem - poručio je Tett, prenosi Sky News.

>> Pojavila se golema rupa na cesti i 'progutala' 4 ljudi

STRAVIČAN ZLOČIN

Majka učenice koja je bila u razredu za vrijeme napada ispričala detalje: Uletio u razred, djeca su se sakrila ispod klupa

Dječak koji je zadnji ostao u razredu je preminuo, a drugi dječak je ozlijeđen i prevezen u KBC Rebro. Bogović je ispričala kako njena djevojčica teško razgovara o napadu. "Trebalo je vremena da ona uopće poveže događaj. Iz svega se moglo saznati da je vidjela napadača, da je vidjela krv, da je vidjela napad na učiteljicu, nije vidjela nož" rekla je majka djevojčice.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

QU
queenbitch
19:27 29.10.2016.

dosta cesta u RH je uzas!!!!

GO
gooniegoogoo
07:24 30.10.2016.

šta će im ceste? bolje hranit milione ilegalnih migranata

DU
Deleted user
18:36 29.10.2016.

Problem je u tome što cestari obnavljaju ceste iako realno cestu ne treba popraviti. Ako ne potroše pare za jedno razdoblje sljedeći puta dobivaju manje novca pa onda rade tek toliko da rade. Još jedan problem je i u kvaliteti radova koji se obave šlampavo da bi imali što raditi u budućnosti. Onda dođe neka privatna tvrtka povezan sa državom kojoj država plati da rade ovakve procjene. Tu pocjenu država plati i za par godina ta tvrtka opet traži da radi procjenu država opet plaća procjenu i tako unedogled. Nitko ne sugerira da se ceste naprave kvalitetnije jer taj koji bi to sugerirao dobio bi otkaz.