Bajka na dlanu

Broj noćenja raste – župan uvjeren da je probudio Trnoružicu!

Foto: ''
Broj noćenja raste – župan uvjeren da je probudio Trnoružicu!
19.04.2011.
u 14:33
Prvi muž Zagorja misli da je to bio dobar marketinški potez, a posebno mu je drago što je projekt nedavno pohvalio i predsjednik Josipović
Pogledaj originalni članak

Je li svojim poznatim marketinškim potezom gerila-marketinga zagorski župan Siniša Hajdaš Dončić uspio poput princa na bijelom konju iz sna probuditi usnulu Trnoružicu – zagorski turizam? Podsjetimo, nakon što je objavio oglas u Narodnim novinama za kupnju novog službenog automobila koji će mu zamijeniti staru, izraubanu Vectru, sazvao je konferenciju za novinare, a jedina točka, pisalo je na pozivu, bila je kupnja automobila vrijednog 400.000 kuna.

Stručnjak ili Pinokio?

Šok i nevjerica zavladali su kada je umjesto o službenom automobilu župan počeo naširoko razglabati o turističkom sloganu "Zagorje – bajka na dlanu". Zbog svega toga oporbeni HDZ nazvao ga je i Pinokijem. Novinarima je župan poručio da ga tek za godinu dana pitamo što je to donijelo boljitak za zagorski turizam. Naravno, nismo zaboravili.

– Bio je to dobar marketinški potez i postiglo se njime puno. Citirat ću samo riječi predsjednika Josipovića izrečene nedavno u Termama Tuhelj kako je upravo pod tim sloganom Zagorje prepoznato kao top kontinentalna turistička destinacija u Hrvatskoj. Izdali smo nekoliko brošura, uz benzinske crpke na autocesti postavili smo pet interaktivnih internetskih ploča Zagorja, a prvi put predstavili smo se i na turističkom sajmu u Berlinu.

Zagorje na You Tubeu

– Turizam je emocija, a u sklopu projekta ovih dana snimit ćemo i nekoliko videoklipova o ljepotama Zagorja. Prvi, o izradi igračaka u Lazu, upravo i predstavljamo. Te videoklipove stavit ćemo i na You Tube – rekao je župan. Zamjenica direktorice TZ-a Ksenija Tomić kaže da od svih 14 županija kontinentalne Hrvatske Zagorci u prva tri mjeseca ove godine, nakon grada Zagreba, imaju najviše noćenja, nešto manje od 31.000, što je triput više od Varaždinske ili čak sedam puta više od Zagrebačke županije. Prema prva tri mjeseca lani, broj noćenja u Zagorju povećao se 9 posto – rekla K. Tomić.

Predsjednica oporbenog HSS-a Vlasta Hubicki kaže da je gerila-marketinginog dobar projekt, Bajka na dlanu, koji je ona pokrenula doživio štetnu promociju.

– Ljudi koji dođu žele doživjeti ljepotu Zagorja, upoznati kulturu, okupati se u toplicama, kušati naša jela i pića, a ne da ih plaši nekakav gerilac koji iskače iz grmlja, pa bio on i sam župan – rekla je V. Hubicki.

Žarko Tušek iz HDZ-a, koji je župana i nazvao "princem na bijelom konju koji se ne zna ljubiti", kaže da osim privatnih projekata, što stranih, što domaćih investitora, i nekih manjih projekata obiteljskih gospodarstava ne vidi puno strateških poteza.

– Sve se događa stihijski, bez jasne koncepcije i plana. Vinske ceste najčešće završavaju kod privatnih kleti, a organiziranom turizmu nema ni traga – kaže Tušek.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

RB
Rastu Brojke
09:21 21.04.2011.

Joj, dajte, kakav gerila marketing!? Turisti dolaze zato jer je ovaj htio kupiti preskupi auto? hahahaha...

SV
svraka
20:36 21.04.2011.

hhahaaha ..jejje povecao se broj nocenja na groblju!!!

TO
tomash
06:50 25.04.2011.

Vinske ceste??? Pametni smo kao govno. Kome ti \"samozvani\" vinari misle konkurirati? Francuzima? Na parcelicama od 1000 metara kvadratnih? Zagorje ima bogatstvo kakvo rijetko koja regija u europi ima. Šume i vode. Šume nam je prodala država, a vode ce nam unistiti takozvani-samozvani vinari. Ubacuju neogranicene kolicine svih zivih otrova u ekosustav. Naravno da ih nitko ne sprecava jer od njih ima kratkorocne koristi. Pametnim gospodarenjem moglo se samo zivjeti od vode(recimo punjenje flasa za arape) , šuma i naravno od turizma(toplice-krapinske, tuheljske, sutinske, šemničke, stubičke, topličica....).