U petak u ponoć kreće prva noćna linija Autotroleja - riječkoga javnog
prijevoznika - koji će prometovati na tri nove linije i tako spajati
gradsko središte s Kantridom, Zametom i Srdočima te na istok s Vežicom
i Trsatom te Škurinjem i Drenovom. Jeli riječ o mamcu za glasove
najmlađih birača ili odista o skrbi za noćni život mladih Riječana?
Uz vozača - zaštitari
Autotrolej će voziti, u sklopu pilot-projekta, samo vikendom, točnije
dva dana u tjednu - petak i subotu. Pilot-projekt koji Autotrolej
pokreće, a koji bi, prema najavama iz gradske tvrtke, trebao trajati do
rujna, namijenjen je prije svega mladima koji su i najčešći korisnici
noćnih linija na povratku kućama nakon noćnih izlazaka.
Vožnje noćnim linijama, koje voze sve do prvih jutarnjih sati,
besplatne su sve do posljednje subote u kolovozu, pred početak školske
godine - objašnjava Mladen Radojković iz Poslova prometa Autotroleja
Mladen Radojković. Nove linije kretat će iz centra - sa Slavice - u
intervalima 30 ili 45 minuta te odraditi 44 vožnje po jednoj noći.
No, kako će u Autotroleju riješiti problem agresivnih putnika?
Taksistima rupa u džepu
Prisjetimo se da su u novije vrijeme zabilježena čak tri ozbiljna
napada na vozače autobusa koji odgovoraju za živote svih putnika, ali i
za prilično skupa vozila. - Reakcije korisnika i njihovo ponašanje te
sigurnost vozača odlučit će o tome hoće se i nakon kolovoza nastaviti
projekt besplatnog prijevoza noću. Kako bismo izbjegli rizik i jamčili
sigurnost i putnika i vozača, angažirali smo i zaštitarsku službu.
Tako će u svakom autobusu uz vozača biti i zaštitari - kaže Radojković.
Za pilot-projekta Autotroleja vožnje će biti besplatne. To, unatoč tome
što su kontrolori rijetkost na noćnim linijama, a vozačima nije ni
nakraj pameti pripitoj mladeži zavirivati u džepove u potrazi za
pokazom, posebno ljuti riječke taksiste kojima su upravo vikendi i
noćne vožnje donosili kakvu-takvu zaradu.
- U jednoj vožnji znali bismo povesti po njih troje, a kada bismo
dijelili trošak od pedesetak kuna, nije bilo tako strašno. Bilo je i
situacija u kojima nam ne bi htjeli platiti vožnju, bježali i slično,
no što s njima tada. Klinci su to, malo pod gasom, pa nek’ su barem do
kuće stigli - kaže jedan od riječkih taksista. Predsjednik sekcije
taksista pri udruženju obrtnika Marijan Perica kaže kako će besplatne
linije pokriti 80 posto grada i kako je to izravni udar na džep
taksista. - I dosad nije bilo baš nešto posla, a uvođenjem besplatnih
linija bit će još teže. Zbog toga ćemo uputiti dopis gradskoj upravi, a
tražit ćemo i sastanak da vidimo što i kako dalje - kaže Perica.
Busom noću besplatno zbog izbora ili potrebe?
FOTO Pogledajte kako je izgledao pogreb jednog od najskandaloznijih političara u Srbiji: Jedva se probijali do groba
Palma je nekad usko surađivao sa Željkom Ražnatovićem Arkanom, vođom četničkih i paravojnih postrojbi, s kojim je 1993. osnovao Stranku srpskog jedinstva
Preminuo je domaći glazbenik: 'Zauvijek je otišao naš dobri duh, bez tebe nikad više neće biti isto'
Mario Šeperić bio je frontman, basist i jedan od osnivača Grupe Romantic. Radi se o grupi koja se ističe kao prateća grupa Mladena Grdovića na nastupima.
Čovjek koji je Jugoslaviju bacio u trans: Hrvatska je genijalna, a jedna stvar vam je najjača u povijesti
– Hrvatska je genijalna reprezentacija. Imate modernog izbornika, a vezni red Hrvatske na čelu s Modrićem i Brozovićem možda je i najbolji u povijesti europskog nogometa. Sjećam se francuskog veznog reda Platini – Giresse – Tigana, ali kada bih morao birati, onda bih prednost dao hrvatskom veznom redu
Najpoznatije stablo u Hrvatskoj i poslastica, koja nadilazi granice gastro užitka
Devet posto Hrvata to čini svaki tjedan, 47 posto barem jednom mjesečno, a češće to rade oni s višim prihodima