Žalosno je da gradonačelnik Damir Jelić, njegovi zamjenici i pročelnici troše novac Grada za osobnu promidžbu, a da ne koriste potencijal koji pružaju gradske tvrtke – komentiraju karlovački SDP-ovci stavku u proračunu Grada po kojoj će gotovo 170.000 kuna izdvojiti za promidžbene usluge drugih medija i servisa.
Grad plaća tvrtki Ka-vision, čiji je vlasnik Marko Vuković, televizijsko i radijsko izvještavanje o radu gradske uprave, te snimanje protokolarnih događanja, sjednica, skupova, skupština, prijema delegacija, posebnih gostiju i raznih događanja i objavu tih sadržaja na Trend portalu, odnosno u programima Televizije Četiri rijeke i Trend radiju. Ugovore s tvrtkom imaju i drugi gradovi i općine, no oporbenjaci smatraju da nema logike da Karlovac troši taj novac, kada ima svoje djelatnike i tvrtke koje mu, kažu, služe samo za uhljebljavanje podobnih.
Josip Benčić i Žarko Latković, karlovački oporbeni čelnici, kažu da, ukoliko ima novca za ovakve ugovore, nije jasno zbog čega nema novca za rad gradskih medija, posebno Radio Karlovca kojem je gradonačelnik na zadnjoj sjednici Vijeća uzeo 125.000 kuna kako bi mogao platiti izlazak novog broja Karlovačkog tjednika.
– Nameće se i pitanje angažmana dviju zagrebačkih tvrtki specijaliziranih za praćenje medija i analize medijskog sadržaja. Sumnjamo da se potrošnjom novca radi istraživanje javnog mijenja za nešto drugo. Drugog logičnog opravdanja nema. Karlovac je grad bez gradonačelnika s vizijom, ali s “jakim” i 169.758 kuna vrijednim ugovorima o promidžbi njegova lika i dijela – kažu Benčić i Latković.
Inače, lik i djelo gradonačelnika dobilo je lani i na regionalnoj vidljivosti, nakon što je u Sarajevu dobio priznanje za ‘najgradonačelnika jugoistočne i srednje Europe u 2013.’ Isto su tada dobili i gradonačelnici Kragujevca, Prištine i Zenice od Nezavisne agencije, Europskog udruženja menadžera i časopisa Euromenager. Taj je časopis objavio na čitavoj naslovnici Jelićevu fotografiju, iako je jedan od nagrađanih i u samom broju mu nije dan posebno velik prostor. Objavljena je i reklama Grada plaćena tri tisuće eura društvu za marketing i propagandu Stop iz Zenice.
tipićno hrvatski