Kolumna

Car meet je priča o ekonomiji i seksualnosti mladih ekshibicionista

Foto: Emica Elvedji/PIXSELL
Car meet je priča o ekonomiji i seksualnosti mladih ekshibicionista
23.06.2023.
u 07:09
Automobili su oduvijek simboli muške spolne moći – ili barem zamjena za nju. Zato autosaloni angažiraju dugonoge i goluždrave hostese da poziraju uz trijumfe njemačke i japanske tehnologije, da ublaže tu nepodnošljivu količinu maskuline seksualnosti

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

NOVA FAZA SKUPLJEG HLADNORATOVLJA

Naoružavanje Europe i svijeta: Kako je oružje opet postalo najvažnija stvar na svijetu

Zadnjih nekoliko desetljeća mislilo se kako svijet mirno plovi prema općoj preobrazbi svih gospodarskih, društvenih, političkih i kulturnih životnih uvjeta i da se njegovoj sve većoj uzajamnosti i međuovisnosti ništa ne može prepriječiti niti je zaustaviti. Sada se svijet nalazi u novoj fazi grubljeg i kudikamo skupljeg hladnoratovlja, blokovske podjele šire su nego prije te s većim brojem jakih globalnih igrača i konfrontiranih saveza no ikada dosad



Komentari 1

PK
pkozjak
10:50 23.06.2023.

Neshvatljiva starijim generacijama? Kojim to točno? Napucane Opel Kalibre i Kedeti iz 90ti, 402 utrke 2000ti. Neke od njih su izrodile Rimca. Očito generacijama koje su odrasle u Jugi jer osim Zastave nisu ni imale opcije nešto drugo voziti. Priča je drugačija u Americi ili Njemačkoj, sam film Američki grafiti se bavi okupljanjima auto entuzijasta koji stare aute prerađuju u hot rod.