Uvijek budni

Centar 112 primio 100.506 poziva, zlonamjernih 888

Foto: Kristina Štedul Fabac/PIXSELL
Centar 112 primio 100.506 poziva, zlonamjernih 888
10.02.2013.
u 14:30
U ponedjeljak proslava Dana jedinstvenog europskog broja 112. Dolaze mališani
Pogledaj originalni članak

Županijski centar 112 Karlovac u 2012. primio je čak 100.506 poziva. To je za deset tisuća više nego godinu ranije . U toj masi informacija njih 888 ili 0,9 posto bili su zlonamjerni – dio je to izvješća karlovačkog Centra 112 o radu u protekloj godini koji će uskoro biti i javno prezentiran.

Po statistici Centra, od ukupno više od stotinjak tisuća primljenih poziva namjenskih je bilo 67.273 ili 67 posto, dok su se oni bez neke konkretne namjene zaustavili na 32.345. To čini nešto manje od trećine ukupno evidentiranih. Zanimljivo je da pozivi iz fiksne mreže još uvijek prednjače, jer ih je bilo 65.317, dok je s mobitela upućeno 35.189 poziva. Daleko najviše građani su tražili pomoć ili savjet Hitne službe, zatim policiju, dok je najmanje poziva bilo za vatrogasce.

O radu Centra 112 detaljnije će se govoriti u ponedjeljak, kada se obilježava Dan jedinstvenog europskog broja za hitne službe 112. Ovaj dan slavi se u svim zemljama članicama EU, s ciljem informiranja građana Unije o detaljima korištenja jedinstvenog broja za žurne situacije.

Ove godine u posjet djelatnicima karlovačkog Centra 112 stižu mališani iz vrtića Rakovac, koji će upoznati njihov rad.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.