Kolumna

Čežnja za boljim svijetom ne da se ušutkati ni u Iranu ni u Ukrajini ni igdje na Zemlji

Foto: SalamPix/ABACA/ABACA
Čežnja za boljim svijetom ne da se ušutkati ni u Iranu ni u Ukrajini ni igdje na Zemlji
14.11.2022.
u 18:39
Biblijski tekstovi o posljednjem sudu nisu pali s neba. To su riječi nemoći napisani iz perspektive napaćenih

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača

Ključne riječi


Komentari 10

AT
ATG
20:36 14.11.2022.

A u Palestini? Kako tamo zvuče "riječi nemoći napisane iz perspektive napaćenih"? I tako već 70 godina.

DU
Deleted user
21:33 14.11.2022.

Pretpostavljam da su "čežnju za boljim svijetom" osjetili stotine tisuća ubijenih u američkim agresijama diljem svijeta.

DU
Deleted user
20:32 14.11.2022.

Aha, "bolji svijet" je truli zapad?