PIŠE JULIJE DOMAC

Cijenu subvencioniranja umjesto investiranja na kraju će netko ipak morati platiti

Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Cijenu subvencioniranja umjesto investiranja na kraju će netko ipak morati platiti
21.03.2023.
u 13:00
Manjak vizije, kašnjenje, sporost i lijenost skupo će plaćati ne samo generacije koje dolaze već i mi sami. Vrlo brzo

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.