UZGAJIVAČ INDIJANSKE BANANE

'Kad sam najavljivao da ću to raditi, svi su rekli da sam lud. Sadnica je 50 eura, platiš – a onda čekaš 2 godine na isporuku'

Foto: Marko Juric/PIXSELL
'Kad sam najavljivao da ću to raditi, svi su rekli da sam lud. Sadnica je 50 eura, platiš – a onda čekaš 2 godine na isporuku'
11.08.2024.
u 06:55
“Kad bih u Bistri mogao doći do velikih površina, tisuću hektara koji su danas pod pšenicom i kukuruzom, sadio bih egzotične vrste limuna, one bodljikave, i sve bi mi otkupio njemački Bayer”, tvrdi Šulog

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača

Ključne riječi


Komentari 5

PA
pavlov
12:34 11.08.2024.

Tako je i Aronije bila profitabilna, dok ju nije krenuo svaku drugi seljak uzgajati....

MA
maximinimax
20:18 11.08.2024.

Sadnice su biznis a ne banane

Avatar Croat
Croat
10:05 11.08.2024.

Gospodin Šulog je u stvari Šulug.