REAGIRANJE

Čitateljima niste objasnili zašto treba zatvoriti aerodrom Lučko

15.12.2003.
u 00:00
Pogledaj originalni članak

Zbog teksta "Aerodrom Lučko trebalo bi zatvoriti" o izvješću povjerenstva koje je istraživalo uzroke pogibije padobranke, reagirao je Ivan Bionda, direktor Aerokluba Zagreb:

- Nažalost, u vezi sa zrakoplovstvom, mediji su uvijek pokazivali zainteresiranost za slučajeve nesreća i obrnuto nezainteresiranost za tekuće ili neke druge značajnije zrakoplovne aktivnosti. To je jedan od važnih razloga za ispodprosječnu informiranost novinara o temama iz zrakoplovstva gdje se kroz proizvoljne konstatacije i neistine, i sportskom i općenito zrakoplovstvu samo nanosi šteta.

U vezi s tim, objavili ste članak Duška Tadića "Aerodrom Lučko trebalo bi zatvoriti", gdje se čitateljima serviraju autorovi proizvoljni zaključci, a da pritom u cijelom članku nema nijednog argumenta koji se može dovesti u vezu s tim naslovom. U navedenom članku formalna veza s naslovom postoji samo u autorovoj završnoj riječi "Zasad, pouka nije izvučena, na Aerodromu Lučko sve teče kao i dosad. Do sljedeće tragedije, za koju, vjerojatno, opet nitko neće biti kriv", a da ponovimo, nigdje ni riječi o tome što se to događalo ili događa u aktivnostima vezanim za operatora i aerodrom, zbog čega bi ga trebalo zatvoriti. Po tom principu svugdje u svijetu bi se, bez obzira na neutvrđene ili možda i utvrđene odgovornosti sudionika pojedinih događaja, najprije trebali zatvarati aerodromi. Kao operatori zračnog pristaništa Lučko ne poričemo da dijelimo brojne probleme cjelokupnog društva koji nas nakon 44 godine upravljanja ovim sportskim zračnim pristaništem sputavaju u ostvarenju planova, ali u potpunosti odbacujemo dovođenje u pitanje funkcioniranja aerodroma Lučko. Tragična pogibija padobranke u čiji kontekst autor stavlja predmetni naslov je način stvaranja ozračja linča, bez poznavanja osnovnih elemanata organizacije, međusobnih odnosa svih korisnika i nadležnosti iz kojih, pak, proističu prava i obveze a u konačnici i elementi odgovornosti koje autor u ovom tragičnom događaju s pravom želi utvrditi. Do donošenja konačnog suda ne želimo komentirati dijelove članka o tragičnom događaju koji će vjerojatno, kao i brojni u povijesti zrakoplovstva, osim iskustvom rezultirati odgovornošću, nekim novim propisom mjerodavnih i određenim promjenama u postupanju svih sudionika zrakoplovnih djelatnosti.

Pogledajte na vecernji.hr