pogibija Ivane Obad

Čolak je odgovoran jer je skretao desno, a Opačak jer ga je pretjecao

Foto: Borna Filić/PIXSELL
Marin Čolak i Dalibor Opačak
Foto: Kristina Štedul-Fabac/PIXSELL
05.11.2010., Bosiljevo - U teskoj prometnoj nesreci koja se dogodila na 62. kilometru autoceste prema Rijeci kod cvora Bosiljevo u potpunosti izgorio Ferrari koji je vozio automobilisticki as Marin Colak. Zenska osoba poginula je u nesreci. Ferrari je sle
26.07.2015.
u 23:00
Prometni je vještak zbog propusta pri očevidu morao nadopuniti nalaz nesreće kod čvora Bosiljevo
Pogledaj originalni članak

Tko je odgovoran za tešku prometnu nesreću, u kojoj je u studenom 2010. godine na autocesti Zagreb – Rijeka poginula studentica Ivana Obad (20), počelo se raspletati na zagrebačkom Općinskom kaznenom sudu nakon što je prometni vještak Zvonko Ivašić sucu Milenku Đakoviću predao dopunu svog nalaza.

Zbog nesreće se sudi vozaču ferrarija Marinu Čolaku i vozaču nissana Daliboru Opačku. Dosadašnji nalazi, njih četiri, nisu bili sasvim precizni jer je karlovačka policija tijekom obavljanja očevida napravila više previda. Vještak Ivašić je stoga u dopuni nalaza ponovno morao analizirati neke tragove, no njegov zaključak o tome tko je odgovoran za nesreću ostao je isti kao i u prošlom nalazu. Da prvooptuženi Čolak ferrarijem nije skretao udesno iz lijevi u desni i dalje na zaustavni trak, i to dok se lijevim trakom kretao Opačak u nissanu, te mu tako prepriječio put, do nesreće ne bi došlo.

Tragedija se mogla izbjeći i da Opačak nije u jurilici, vozeći brzinom od 205.3 km/h, pretjecao Čolaka desnim trakom, zaključio je vještak.

>> Sud Opačku i Čolaku vratio vozačke dozvole

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 27

JE
jedanzamnoge
23:12 26.07.2015.

Pričao mi je policajac jedan da je Čolak često obijesno vozio, no Tatica mu je neki utjecajan čovjek pa mu je uvijek "sređivao" kazne.

JO
John13
00:54 27.07.2015.

Ako se ja ne varam, pretjecanje na autocesti po unutrasnjoj traci je zabranjeno, zar ne? A upravo to je Opacak radio. Colak je to vidio i isao mu zatvarati tu desnu traku, namjerno mu se htio postaviti da Opacak ne moze proci, no nije u toj namjeri bio dovoljno brz. Zakon i zabranjuje pretjecanje po unutarnjoj traci bas da se ovakav slucaj kontakta dva vozila ne bi mogao dogoditi. Ispada da je Opacak znao sto je radio (nedozvoljeno pretjecanje), a znao je i Colak da ide zatvarati put Opacaku. Sve to nisu bile nikakve slucajnosti nego su obojica bili svjesni sto rade. Kada se jos doda to da su obojica vozila oko dvostruko vise nego sto je dozvoljeno na tom mjestu, rekao bih da sud bas nema neki tezak zadatak kako donijeti presudu u ovom slucaju.

Avatar Pravedni tetrijeb
Pravedni tetrijeb
23:36 26.07.2015.

5 godina traje ovo mrcvarenje obitelji poginule jer nitko još nije odgovarao za smrt njihovog djeteta do koje je došlo uslijed OBIJESNE VOŽNJE i DIVLJANJA po cesti. Nikakvo to vještačenje nemože promijeniti.... a poznavajući naše pravosuđe u ovakvim slučajevima, bez obzira na ishod vještačenja, niti jedan neće provesti dana u zatvoru.... par mjeseci uvjetnog.... ili rada za opće dobro.... čak niti bez vozačke neće ostati.... Vjerojatno jer su iz društveno prihvatljivih obitelji i bla bla....