Nakon gostovanja u BBC-jevoj emisiji Dragon's Den, reality showu u kojem inovatori i pronalazači predstavljaju svoje ideje, James Nash uspio je svoj koncept prodati lancu robnih kuća Marks & Spencer. U M&S-u se vino LeFroglet u tri varijante – bijelo (chardonnay), rose i crno – odsad prodaje onima kojima je cijela boca prevelika i to po cijeni od 2,25 funti (malo manje od 20 kuna) za čašu od oko 6,5 unči (dva decilitra).
Za razliku od malih bočica vina, ovo "jednokratno piće" već je u čaši od tvrde plastike, zatvoreno folijom kao na čašama jogurta pa ne morate nalijevati iz bočice ili nositi sa sobom čaše primjerice na utakmicu ili piknik, što zna biti nespretno. Čaše se mogu baciti poslije upotrebe, a nakon pranja se mogu ponovno upotrijebiti, s time što se još ne izrađuju od plastike koja se može reciklirati. Recikliranje je uvjet da takva ideja zaživi i na američkom tržištu, što je samo pitanje vremena; na sjeverozapadu SAD-a, npr. u Seattleu koji je na glasu po stanovnicima istančanog ukusa (zato se baš tamo odvijala serija "Frazier"), čak i sportski navijači radije će pijuckati vino nego lokati pivo pa bi se na utakmicama Marinersa ili Soundersa na tribinama moglo prodati podosta takvoga "jednokratnog vina".