Kolumna

Da je poštenja i dosljednosti, naslov vijesti trebao bi glasiti: 'Tin Srbić je postao eurospki prvak, ali nas to ionako ne zanima previše'

Foto: Xinhua/Pixsell
Da je poštenja i dosljednosti, naslov vijesti trebao bi glasiti: 'Tin Srbić je postao eurospki prvak, ali nas to ionako ne zanima previše'
22.04.2023.
u 11:23
Tine, ne brini se, priznanje nacije tek je prekomjerni izljev usiljenih emocija svjedoka stalnih neuspjeha. Priznanje medijsko-društvenih mediokriteta nije važnije ni od jednog doskoka nakon savršeno izvedene vježbe, ni od sretnih lica trenera koji najbolje znaju što sve čini intonaciju uspjeha

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača