dobio otkaz

Dekoncentracija? Sa 96 putnika sletio u pogrešnu zračnu luku

Foto: Reuters/Pixsell
Dekoncentracija? Sa 96 putnika sletio u pogrešnu zračnu luku
15.10.2012.
u 13:55
Ovaj incident bio je vrlo ozbiljan i iznimno opasan za sigurnost putnika – kazao je glasnogovornik indonezijskog ministarstva prometa, no nije želio otkriti koje nacionalnosti je pilot, rekao je tek da je riječ o strancu.
Pogledaj originalni članak

Pilot indonezijskog Sriwijaya Aira otpušten je nakon što je zrakoplov sa 96 putnika i šest članova posade spustio u vojnu bazu iako je trebao sletjeti 12 kilometara dalje, u zračnu luku u Padangu, piše Jakarta Globe.

– Ovaj incident bio je vrlo ozbiljan i iznimno opasan za sigurnost putnika – kazao je glasnogovornik indonezijskog ministarstva prometa, no nije želio otkriti koje nacionalnosti je bio pilot, rekao je tek da je riječ o strancu. 

Također, još nije poznato zašto je pilot pogrešno sletio.

>>Love pilote koji na hitnom kanalu podriguju, slušaju glazbu, utakmice

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

DH
dhl
18:05 15.10.2012.

Postoji razlog zašto su dva pilota u kabini i ako su se oba pilota zabunila, onda je problem vjerojatno negdje drugdje a ne u manjku koncentracije jednog od njih. Pogriješili su i kontrolori u OBJE zračne luke - i oni su pod istragom, ali za našeg novinara to nije vrijedno spomena. Vojna baza Tabing u koju su sletjeli do prije par godina se koristila i za civilne letove - ako su imali staru dokumentaciju (Jeppesen), to je moglo doprinijeti zabuni. I za kraj jedan mali detalj: oba pilota su stranci.

MI
misuratakid
15:12 15.10.2012.

Ništa čudno ako su aerodromi jedan do drugoga. Slični incidenti redovito se događaju sa avionima koji lete u izraelski grad Eilat i jordansku Aqabu - dvije piste i dva aerodroma su samo 10-ak kilometara jedan od drugoga - a između njih je jordansko-izraelska granica. Svake godine barem nekoliko aviona sleti na krivi aerodrom.

MO
modovisisajteMaraschino
15:24 15.10.2012.

samo 12 km??? pa piloti bivšeg Adam AIR-a znali su "zalutati" i 1000 km dalje zbog neispravnih navigacija... firma je na kraju bankrotirala jer nisu ulagali u sigurnost i redovne servise opreme. inače da ne bude zabune Adam AIR je bila indonežanska zračna kompanija i u tom dijelu svijeta "normalno" je da bogataši imaju u vlasništvu avio kompanije i onda izvlače dobit a ne ulažu u sigurnost. Zato im je i zabranjeno da lete u EU i SAD... kad se jedna avio kompanija zbog nesreća zatvori otvore se druge dvije i tako u krug...