BROJNE POŠILJKE

Deseci tisuća paketa prolaze kroz sortirnicu: Evo što treba napraviti ako stignu oštećeni

Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Sortirnica Hrvatske pošte i ove godine ruši rekorde, dnevno prime do 100 tisuća paketa
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Sortirnica Hrvatske pošte i ove godine ruši rekorde, dnevno prime do 100 tisuća paketa
Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Sortirnica Hrvatske pošte i ove godine ruši rekorde, dnevno prime do 100 tisuća paketa
31.01.2024.
u 20:57
"Ako vam kolega slučajno i donese pošiljku za koju primijetite da je pakiranje oštećeno, zatražite da se sastavi zapisnik", kazao je Krešimir Domjančić iz HP-a
Pogledaj originalni članak

Deseci tisuća paketa svakoga dana prolaze kroz sortirnicu, a njihov velik broj znači da je potrebno i više vremena za obradu. Što se tiče pošiljaka koje dolaze iz inozemstva, one često prolaze različite oblike transporta pa kod njih postoji veći rizik od oštećenja. Uništen je bio i paket poslan iz Teksasa, a kojega je jedna žena preuzela u Hrvatskoj. 

"Trebalo je doći u roku tjedan dana, jer se to u Americi platilo dodatnih 100 dolara. Kad smo ga dobili bili smo sretni što smo ga uopće dobili, ali nismo ni očekivali da će biti u ovakvom stanju - roba unutra je bila uništena", rekla je za HRT. Naime, njezin je paket iz Teksasa u Hrvatsku stigao za 18 dana, a iz sortirnice do njezina doma bilo je potrebno još toliko. 

Iz HAKOM-a ističu kako se takav paket nije trebao preuzeti, no žalba se može naknadno uložiti.

VEZANI ČLANCI:

"U tom slučaju je korisnik dužan osigurati dokaze da do oštećenja poštanske pošiljke nije nastalo nakon uručenja. To su vam, ispis poziva prema davatelju poštanske usluge, gdje se utvrdi vrlo kratak rok od trenutka uručenja, fotografije, s druge strane izjave nekih svjedoka", objašnjava Josipa Đerek, viša stručnjakinja za pravne poslove iz HAKOM-a, za HRT.

Izvršni direktor Ureda za korporativne komunikacije HP-a, Krešimir Domjančić, ističe: "Ako vam kolega slučajno i donese pošiljku za koju primijetite da je pakiranje oštećeno, zatražite da se sastavi zapisnik. U tom slučaju će se ta pošiljka i otvoriti i provjeriti je li sadržaj u redu ili nije. I vi odlučujete hoćete li tu pošiljku primiti ili ne".

Što treba napraviti u slučaju da paket ili sadržaj nestane, govorila je Tanja Popović Filipović iz Centra za edukaciju i informiranje potrošača: "Prvi korak je da pišemo prigovor pružatelju usluga, zatim drugostupanjskom povjerenstvu. Ako se problem ne riješi ide se sa žalbom HAKOM-u koji je regulator kad su u pitanju poštanske usluge".

VIDEO Peruanska policija zaplijenila 7 tona kokaina

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

GN
gnoj
09:02 01.02.2024.

Paketi bi stizali na vrijeme da poštarima dignete plaću ! Sada imaju 750 eura i moraju na niske temperature ili visoke na cestu gdje ih divljaci ( vozači) ne šljive ni dva posto !