Provedenim očevidom na autocesti A1 kod odmorišta Draganić, gdje je u srijedu oko 14.15 sati poginuo 25-godišnji pripadnik Pukovnije vojne policije pozornik Josip Perić, karlovačka je policija utvrdila kako je došlo do tragedije. Pozornik J. Perić bio je u pratnji vozila Hrvatske vojske koja su se kretala od Karlovca prema Zagrebu.
Kako smo neslužbeno doznali, kolona s vozilima Patrija u jednom je trenutku skrenula i parkirala na zaustavnom traku zbog kvara na jednoj Patriji. Pozornik Perić izišao je iz svog vozila kada je na njega naletio kamion. Od posljedica udara na mjestu je preminuo.
Video: Vojni policajac poginuo na autocesti, pogazio ga kamion
– Teretnim automobilom s pridodanim priključnim vozilom splitskih registarskih oznaka upravljao je 40-godišnjak te je na 27. kilometru autoceste kod Draganića skrenuo s voznog traka na trak za zaustavljanje vozila u nuždi, gdje je udario u stražnji dio zaustavljenog osobnog automobila Hrvatske vojske, a potom i u 25-godišnjaka koji je stajao uz osobni automobil. Nakon toga udario je u još jedan osobni automobil Hrvatske vojske koji je s ostalim vozilima stajao zaustavljen u koloni koja je stajala zbog kvara na jednom od vozila iz kolone. Na mjestu događaja 25-godišnjak smrtno je stradao. Protiv 40-godišnjaka nadležnom državnom odvjetništvu bit će podnesena kaznena prijava, a radi utvrđivanja ostalih relevantnih činjenica slijedi daljnje kriminalističko istraživanje – kazali su iz PU karlovačke.
Zbog čega je vozač kamiona skrenuo prema zaustavnom traku, je li kriva nepažnja, umor ili nešto drugo, naknadno će biti utvrđeno. IZ MORH-a su izrazili sućut obitelji Perić; ministar obrane Damir Krstičević i načelnik Glavnog stožera Oružanih snaga RH general Mirko Šundov. Poginuli Josip Perić pristupio je Hrvatskoj vojsci 2014. godine. Tijekom vojne službe bio je pripadnik Pješačke pukovnije i Bojne Vukovi, a od 2016. pripadnik je Pukovnije vojne policije.
– Pozornik Perić bio je uzoran vojnik, a za svoj rad i uspješno izvršavanje zadaća bio je pohvaljivan i ocjenjivan najboljim ocjenama – dodaju u MORH-u.
kamioni često gaze u zaustavnu traku kao rade mjesta da ih se može obići s lijeva, pa onda mogu tipkati po mobitelu jer može imati duže skrenut pogled s ceste