SKRADIN – Izrada detaljnog plana sportsko-rekreacijske zone financirana
iz gradskog proračuna, kojim je obuhvaćeno uređivanje prostornih
jedinica 11 i 12 glavnog urbanističkog plana, ovdašnjim investitorima,
Nacionalnom parku Krka i samome Skradinu, koji je njegov pomorski ulaz,
zajamčila je siguran turistički razvoj na tome dijelu kraške obale
nizvodno od slapova Skradinskoga buka.
Gradnja u parku
Riječ je zapravo o već najavljenom i dugo očekivanom projektu gradnje
objekata kojih Nacionalnom parku nedostaje još od njegova utemeljenja
1985. godine.
Gradnja tih objekata bi nakon gotovo dva i pol desetljeća ipak trebala
početi ove godine.
Među objektima koji bi se trebali graditi, zasigurno je najvažniji i
najpotrebniji terminal za prihvat izletničkih brodova te javne ustanove
i njezinih koncesionara.
Tijekom godine s gata smještena na gradskoj rivi, što je krajnje
neukusno, na slapove Skradinskoga buka brodovi prevezu i nekoliko
stotina tisuća stranih i domaćih turista.
– Nakon gradnje Informativnoga centra Nacionalni park Krka u Šibenskoj
ulici najavio sam gradnju terminala sa svim pratećim sadržajima na
staroj gradskoj plaži. U tome je smjeru uprava Nacionalnog parka nešto
i učinila. Izradila je geodetsku podlogu za svoj projekt i,
zahvaljujući našoj dobroj suradnji, krenula u izradu izvedbena projekta
– kazao je gradonačelnik Nediljko Dujić.
On je, naime, iz ovogodišnjeg proračuna planirao potrošiti 400 tisuća
kuna za kvalitetnije uređivanje novoga gradskog kupališta, gdje
zainteresirani građani, budući koncesionari, u skladu s detaljnim
planom sportsko-rekreacijske zone napokon legalno mogu početi graditi
objekte šire turističke i ugostiteljske ponude.
Kada je, pak, riječ o staroj skradinskoj gradskoj plaži, ona će
gradnjom terminala za prihvat brodova od ljetne gužve zacijelo
rasteretiti gradsku rivu.
Time će na svome pomorskom ulazu poboljšati turističku ponudu, nju će
jednako tako uprava Nacionalnog parka Krka dobiti na korištenje u
koncesiju i to na dulje razdoblje.
Proširenje rive
Međutim, svakako valja očekivati i to da bi se u proširenju skradinske
gradske rive na njezinu najužem dijelu, koji Šibensku ulicu spaja s
Obalom bana Pavla Šubića I., uprava Nacionalnog parka Krka trebala
pojaviti kao suinvestitor Grada, koji će zapravo biti nositelj
investicije toga vrlo važnog projekta za oba subjekta.
Osim kupačima, koji su dobili novu plažu, i građanima Skradina, koji na
njoj mogu graditi poslovne prostore, detaljni je plan na ruku izašao i
vlasnicima privatnih brodica, kojima će ondje u obližnjoj jaruzi Grad
sagraditi malu luku.
Njome će se rasteretiti uvala Rokovača od čamaca koji imaju
dugogodišnji vez.
Detaljni urbanistički plan za turistički razvoj Skradina
FOTO Pogledajte kako je izgledao pogreb jednog od najskandaloznijih političara u Srbiji: Jedva se probijali do groba
Palma je nekad usko surađivao sa Željkom Ražnatovićem Arkanom, vođom četničkih i paravojnih postrojbi, s kojim je 1993. osnovao Stranku srpskog jedinstva
Preminuo je domaći glazbenik: 'Zauvijek je otišao naš dobri duh, bez tebe nikad više neće biti isto'
Mario Šeperić bio je frontman, basist i jedan od osnivača Grupe Romantic. Radi se o grupi koja se ističe kao prateća grupa Mladena Grdovića na nastupima.
Čovjek koji je Jugoslaviju bacio u trans: Hrvatska je genijalna, a jedna stvar vam je najjača u povijesti
– Hrvatska je genijalna reprezentacija. Imate modernog izbornika, a vezni red Hrvatske na čelu s Modrićem i Brozovićem možda je i najbolji u povijesti europskog nogometa. Sjećam se francuskog veznog reda Platini – Giresse – Tigana, ali kada bih morao birati, onda bih prednost dao hrvatskom veznom redu
Najpoznatije stablo u Hrvatskoj i poslastica, koja nadilazi granice gastro užitka
Devet posto Hrvata to čini svaki tjedan, 47 posto barem jednom mjesečno, a češće to rade oni s višim prihodima