Jedan dolar mala je cijena za veliko ime koje još uživa veliki ugled, ali u tu "vezanu trgovinu" uključeni su i nemali gubici zbog kojih je medijska kuća Washington Post bila više nego sretna odreći se imena Newsweek. Naime, taj tjednik je od 2007. nabio 41 milijun dolara gubitaka, samo prošle godine 28,1 milijun, a samo u prvom kvartalu 2010. 2,3 milijuna.
U redakciji Newsweeka vjerojatno spominju onu narodnu "kako sam se nadala, dobro sam se i udala" jer je jedna od ponuda za kupnju tog tjednika dolazila od ultrakonzervativne agencije za vijesti Newsmax, a spominjala se čak i nevjerojatna mogućnost spajanja sa zloglasnim floridskim National Enquirerom, tabloidom specijaliziranim za skandale u kojima je i najnaivnijima teško povjerovati, od Elvisa na Mjesecu do Bushova razgovara s izvanzemaljcima.
Sidney Harman, novi vlasnik Newsweeka, nakon službenog priopćenja o prodaji koje se očekuje u utorak poslijepodne, vitalni je 91-godišnjak koji je najveći dio svog bogatstva zaradio trgujući audioopremom, suprug je demokratske kongresnice iz Kalifornije Jane Hartman i bio je zamjenik saveznog tajnika (ministra) trgovine od 1978. do 1979. Po prvim najavama njegov plan je "održati Newsweek kao tradicionalni tjednik s vijestima", ali većina analitičara očekuje odlazak glavnog urednika Jona Meachama, koji je i sam dugo razmišljao o tome da iz džepa izvadi taj jedan dolar i preuzme vlasništvo nad uglednim gubitašem, ali je Harman na kraju bio brži.
A mogao je za iste novce dobiti barem dva naša brodogradilišta!