Novi projekt štednje

Dio radnika ostaje bez posla, najviše u popularnoj flašari

Foto: kristina štedul fabac/pixsell
Dio radnika ostaje bez posla, najviše u popularnoj flašari
28.03.2013.
u 15:24
Ljudi su važni - Tražimo načine za poboljšanje učinkovitosti rada, poručuje direktor Karlovačke pivovare Alexsander Gerschbacher
Pogledaj originalni članak

Karlovačka pivovara, koja je nedavno promijenila ime u Heineken Hrvatska, godinama nosi epitet jedne od najboljih tvrtki u županiji. Međutim, jedna od perjanica karlovačkog gospodarstva ponovno planira novo smanjenje broja zaposlenika. To je odmah izazvalo zabrinutost brojnih pivovaraca koji su počeli strahovati za svoju egzistenciju. Premda su svi suzdržani u komentarima, priča se da bi najviše odlazaka iz Pivovare bilo u pogonu gdje se obavlja punjenje piva, popularnoj flašari. No, uprava tvrtke pojašnjava da nije riječ o alarmantnom procesu, te da se o zaposlenicima zaista vodi briga.

 Posebni uvijeti

 – Tražimo načine za poboljšanje učinkovitosti našeg rada i to je konstantni proces. Zaposlenici koji ispunjavaju uvjete za ranu mirovinu ili razmišljaju o promjeni radnog mjesta, mogu biti uključeni u razgovore o odlasku pod posebnim uvjetima. Osjetljive detalje ne možemo komentirati. Imamo kolektivni ugovor koji je prošle godine obnovljen, unatoč teškim gospodarskim uvjetima. Riječ je o jednom od najboljih ugovora u Hrvatskoj, vrlo atraktivnom za zaposlenike. Osigurava božićnicu, regres, dar za Uskrs i usklađenje plaće s troškovima života – zaključuje direktor Alexsander Gerschbacher.

 U prethodnim procesima smanjivanja broja zaposlenika Pivovara je svima osigurala iznimno atraktivne otpremnine. Tako su, ovisno o radnom mjestu i godinama rada u tvrtki, zaposlenicima isplaćivani iznosi koji su redovito prelazili 100.000 kuna, a u nekim slučajevima dostizali i višestruko veće iznose. U Pivovari i dalje tvrde kako imaju snažne planove za ojačavanje položaja na tržištu, te da proizvodnja u karlovačkim pogonima nije upitna.

 Direktor u Karlovcu

 – Nakon uspješnog proširenja komercijalnog tima u Zagrebu nema novih planova za teritorijalno restrukturiranje. Nije riječ se o preseljenju, a i sam provodim barem dva dana tjedno u Karlovcu. Proširenje tima u Zagrebu ni na koji način ne utječe na proizvodnju piva koja i dalje ostaje u Karlovcu – zaključuje Gerschbacher.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.