Barbie, nekad neizostavna igračka svih djevojčica danas prolazi teške dane. Prodaja ove lutke pala je za 13% u prvom tromjesečju, to je drugi kvartal za redom da prodaja pada.
Barbie je gotovo šest desetljeća ključan dio prodaje za tvrtku Mattel koja je u prva tri mjeseca 2017. godine zabilježila pad prodaje od 15,4%, javlja BBC.
Prvih devet mjeseci 2016. godine prodaja barbika bilježila je rast, a to je bio rezultat novih marketinških napora kao i lansiranja lutki s više tonova kože kao i oblika. Ovim su potezom htjeli doskočiti kritičarima koji su tvrdili da lutke kao što je Barbie predstavljaju nerealno tijelo za djevojčice.
Dionice Mattela pale su za šest posto, a u proteklih 12 mjeseci izgubile su čak četvrtinu svoje vrijednosti.
Kompanija je zabilježila i lošu prodaju za Uskrs te je u prvom kvartalu zabilježen gubitak od 113,2 milijuna dolara što je puno više od prošle godine kada je gubitak bio 73 milijuna dolara.
>> Evo zašto ne bi smjeli dopustiti djevojčicama da se igraju s popularnim 'barbikama'
>> I to se dogodilo: Prvi put u 50 godina proizvodi se i ovakva Barbie