Glumci osječkog dječjeg kazališta u ulogama Sv. Nikole i Djeda Mraza

Djed Mraz dolazi i na kućne zabave, sat i pol s djecom stoji oko 500 kuna

Foto: Marin Franov/Pixsell
Djed Mraz dolazi i na kućne zabave, sat i pol s djecom stoji oko 500 kuna
06.12.2009.
u 19:43
Posvetili se usrećivanju najmlađih, a ovih su dana prezaposleni i ne stižu odgovoriti na sve primljene pozive.
Pogledaj originalni članak

– Sinko, pa mi smo skupa bili na ljetovanju! – riječi su Djeda Mraza koji je u svome krilu žestoko rasplakao jednog osječkog dječaka.

Takvi se amaterski propusti iz ove istinite anegdote koja se već godinama prepričava nikako ne mogu dogoditi Marjanu Ivanoviću i Ivici Lučiću, najpoznatijem Svetom Nikoli i Djedu Mrazu u gradu na Dravi.

Govore sve jezike svijeta

Ovih blagdanskih dana posvećenih obitelji i posebno djeci za njih je posla preko glave. Jednostavno ne stižu ni odgovoriti na sve pozive iz raznih tvrtki, ali i onih koji na taj način žele obradovati svoju djecu, unuke, nećake i prijatelje.

– Ne bojimo se konkurencije. Ljudi griješe kad misle kako je to lako raditi. Djeca su pametna i lukava te lako raskrinkaju onoga tko nije sposoban, spreman i tko ne zna zadržati čaroliju dobra – objasnio je M. Ivanović, vlasnik prvog obrta za zabavne djelatnosti i kostimirane usluge u istočnoj Hrvatskoj.

Oni moraju, dodao je, biti propisno odjeveni, slatkorječivi na svim svjetskim jezicima, nježni, glasni i pažljivi te ne smiju zaudarati na duhan i alkohol, jer piju samo mlijeko s keksima.

– Ovo se mora voljeti i znati te imati sposobnost improvizacije, ovisno o situaciji. To je i fizički naporno. Katkada u krilo treba staviti i oko 150 djece, što ne volim jer to izgleda kao na tvorničkoj traci i ne stignem im se sasvim posvetiti – pridodao je I. Lučić, glumac osječkog Dječjeg kazališta “Branko Mihaljević”.

Profesionalci

Ovi Djedovi Mrazevi su profesionalci, a cijena im ovisi i o broju djece. U cjeniku Marjanovićeva obrta za sat i pol treba dati 1000 kuna za tandem Krampusa i Svetog Nikole, što je i do tri puta manje nego u metropoli. Naravno, ima i onih jeftinijih, nacrno. No, njih obično nakon razočaravajućeg iskustva više ne pozivaju.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.