Za kraj ove neobične i izazovne godine kompanija Jamica plus je odlučila umjesto darivanja poslovnih poklona partnerima ta sredstva donirati udruzi „kako si?“ kako bi se psihološka pomoć učinila još dostupnijom te osvijestila šira zajednica o važnosti psihičkog zdravlja.
Udruga „kako si?“ je online platforma studenata diplomskog studija psihologije i profesora Filozofskog fakulteta u Zagrebu koja kreiranjem psihoedukativnih sadržaja i besplatnim psihološkim e-savjetovanjem nastoji unaprijediti psihičko zdravlje i kvalitetu života svojih korisnika. Ovi su stručnjaci dostupni na Facebooku i Instagramu gdje ih već sada prati više od 9 tisuća pratitelja.
Jedan od ciljeva udruge je i važnost razbijanja tabua kada je riječ o psihičkom zdravlju, a budući da Jamnica plus i brend Jana čvrsto vjeruju u balans između zdravog tijela i duha te podržavaju holistički pristup zdravlju, ovom donacijom dokazuju kontinuiranu brigu za svoje kupce i zaposlenike.
„Veliki broj ljudi koji osjećaju anksioznost, stres i strah bili su poticaj da donacijom podržimo ovaj važan aspekt zdravlja. Jana, kao brend koji nastoji inspirirati i poticati na promjene i dobra dijela, kroz jednu od svojih brojnih poruka ističe: 'Dobrota je jedina investicija koja nikada ne propada.' Ovim projektom dokazujemo da vjerujemo u nju“, izjavio je Darko Cesarec, direktor marketinga Jamnice plus.
Pandemija koronavirusa uvelike je promijenila našu svakodnevicu, donijela je neizvjesnost i u mnogima probudila različite strahove. Kao da ni to nije bilo dovoljno, u ožujku je dio Hrvatske bio pogođen jakim potresom koji je mnoge ostavio bez domova. S tim se promjenama teško nositi. Istraživanje koje je provela udruga „kako si?“ pokazuje da čak 60 % ispitanika i dalje proživljava određenu razinu tjeskobe i stresa, dok se kod njih 29 % javlja snažna depresija.
Financijska potpora samo je prvi korak u planiranoj dugoročnoj suradnji Jamnice plus i udruge „kako si?“ u koju će biti uključeni i zaposlenici Jamnice plus kojima će Udruga osiguravati psihološku potporu.