Prvi tjedan novoga režima naplate parkiranja na području koje gravitira
povijesnoj dubrovačkoj gradskoj jezgri nije pokazao da su građani
zainteresirani ostavljati automobile u javnoj garaži na Ilijinoj
glavici. Naime, novinarska ekipa Večernjeg lista svakodnevno je od
ponedjeljka do petka u iste sate obilazila garažu te brojila automobile
parkirane u njoj. Rezultati su i više nego porazni.
Najviše 19 automobila
Svako jutro oko 10 sati boravili smo u garaži na Ilijinoj glavici. Iako
su sva vozila koja smo u njoj zatekli parkirana na prvoj razini, svaki
smo put obišli sve četiri razine kako ne bismo propustili poneko
vozilo. S brojenjem nismo imali problema – ni jedan dan nismo morali
brojiti niti do 20.
U ponedjeljak je u garaži bilo parkirano 14 automobila, dan kasnije
bilo ih je 5 više i pomislili smo kako je gradska uredba ipak urodila
plodom pa će se broj korisnika svaki dan povećavati, pa barem i
simboličnim brojkama. No, sljedećih dana broj vozila parkiranih u
garaži nije se povećavao. U srijedu je u garaži bilo 17 automobila, u
četvrtak ponovo 19, a u petak oko 10 sati u garaži na Ilijinoj glavici
bilo je parkirano 15 automobila.
Posve je jasno da ovakvi podaci idu na ruku onima koji govore o
financijskoj neisplativosti najvećeg projekta aktualne gradske vlasti,
kako garažu na Ilijinoj glavici voli zvati gradonačelnica Dubravka
Šuica. Naime, u garaži postoji 711 parkirališnih mjesta.
Prilikom predstavljanja isplativosti ove garaže rečeno je da tijekom
najjače turističke sezone ona treba biti popunjena 80 posto, u
predsezoni i posezoni popunjenost treba biti 60, a u ostatku godine, u
što spada i sadašnje razdoblje, popunjenost treba biti 40 posto. Svaki
dan oko 10 sati, kada se ipak treba očekivati ponešto vozila u garaži,
maksimalna popunjenost bila je 2,67 posto, a i to je onih dana kada smo
izbrojili 19 automobila u garaži.
Autobus prazan
Ako bismo uzeli da je prosječno u garaži bilo 16 automobila kada smo ih
mi brojili te takvu “popunjenost” pomnožili s 10 sati te cijenom od 6
kuna za sat parkiranja, koliki je cjenik u garaži, dolazimo do podatka
da garaža na Ilijinoj glavici na dan ima 960 kuna prihoda! Nismo
sigurni kako je taj iznos dovoljan za podmirenje troškova zaposlenih
radnika na porti garaže i njezinu održavanju.
Osim radnika, na krovu garaže svaki je dan parkiran i minibus gradskoga
prijevoznika Libertasa koji prometuje na kružnoj liniji Pile-garaža, a
i on je također – uvijek prazan. Vozač autobusa rekao nam je kako se
malo tko ovaj tjedan vozio njime, a dodatni razlog izbjegavanju vožnje
je i činjenica kako je ona besplatna samo za vozača automobila
parkiranog u garaži. Ostali putnici moraju platiti autobusnu kartu.
Dubrovačka javna garaža na dan ima prihod manji od 1000 kuna
Pojavila se snimka: Pogledajte kako su Ukrajinci projektilima ATACMS napali rusku zračnu bazu
Iako je Rusija na prva korištenja ATACMS-a na ruskom teritoriju odgovorila korištenjem novog balističkog projektila srednjeg dometa Orešnika, od tada je Ukrajina u još najmanje dva navrata, uključujući ovaj, ponovo koristila iste projektile u napadima na ciljeve u ruskoj pokrajini Kursk.
Na Facebooku 'osvanuo' zanimljiv oglas: Poklanja se posuđe na zagrebačkoj Knežiji, ali postoji jedna caka
A svi koji su bili zainteresirani mogli su po posuđe otići na zagrebačku Knežiju
Ovaj hrvatski grad prozvali su balkanskim Disneylandom: 'Precijenjen je i pun turista'
O njemu se tema pokrenula na Redditu, a mnogi nisu bili oduševljeni dolascima grupa s kruzera
U jednom našem gradu nalaze se čarobni kameni labirinti: Posjetitelji tvrde da im pružaju unutarnji mir
Negdje na sjeveru Hrvatske, između dviju moćnih rijeka, Mure i Drave, smjestio se krajolik koji spaja prirodnu ljepotu, bogatu povijest i duboko ukorijenjenu tradiciju.
Ova lampa zapalila je društvene mreže, a svatko je može imati u svom domu