DUBROVNIK – Svi stanovnici Dubrovnika koji ne žive na
području od Ilijine glavice preko Zlatnog potoka do Boninova svoje će
automobile, odlaze li u staru gradsku jezgru, morati ostaviti u nedavno
otvorenoj garaži na Ilijinoj glavici. Isto se odnosi i na sve one koji
odlaze u posjet nekome tko živi na spomenutom području jer je gradska
uprava donijela odluku prema kojoj će automobile u tim dijelovima grada
moći ostaviti samo njihovi stanovnici.
Udaljavanje prometa
– Elementarni cilj koji smo htjeli postići ovakvom odlukom
jest udaljiti promet od zaštićene UNESCO-ove stare gradske
jezgre, ali i to da se stanovnici ovoga dijela grada imaju gdje
parkirati – istaknula je Dubravka Šuica prilikom
objašnjavanja takve odluke.
Dogradonačelnik Antun Kisić dodao je kako su se puštanjem u
promet garaže stekli uvjeti za provedbu takve odluke.
Odlukom Gradskog poglavarstva ni jedno vozilo čiji vlasnik ne živi u
kontaktnoj zoni stare gradske jezgre i turisti koji u velikome broju
svake godine posjećuju Dubrovnik neće više moći svoje
automobile ostaviti na parkiralištima Tabor, Žičara i
Gradac. Parkirališna mjesta na parkiralištima
Tabor i Žičara rezervirana su za stanovnike stare gradske jezgre, a na
Gradcu će se smjeti parkirati samo stanovnici Pila i okolnih ulica.
Svi oni će, kao i stanovnici Zagrebačke, Perićeve, Supilove i Ulice
Petra Krešimira IV., trebati izdvojiti 100 kuna za mjesečnu
pretplatnu kartu, odnosno 50 ako je riječ o stanovnicima stare gradske
jezgre.
Eksperimentalni projekt
Dubrovčani koji žive u drugim dijelovima grada, a rade ili posjećuju
ove dijelove svoje će automobile morati ostaviti u garaži na Ilijinoj
glavici, gdje je cijena parkiranja 6 kuna po satu za prva tri sata,
odnosno 3 kune za svaki sljedeći sat nakon trećega. Iznimka je
devedesetak parkirališnih mjesta na Pilama i na potezu od
Gimnazije do ulaza na parkirališta Tabor, gdje će se vozilo
moći ostaviti maksimalno dva sata i to po cijeni od 5 i 15 kuna po satu.
– Trenutačno pregovaramo s javnim poduzećem Libertas o
uvođenju autobusa od Pila do garaže kako bi se olakšao
dolazak do Grada, dok se ne sagradi predviđeni pješački
tunel – rekao je dogradonačelnik Kisić i nekoliko puta
istaknuo da je riječ o eksperimentalnom projektu.
Dubrovnik: Do stare gradske jezgre pješice ili lošim autobusima
VIDEO Novi sirijski vođa osramotio njemačku ministricu. Nijemci bijesni: 'S njim se rukovao, a s njom nije htio'
Njemački medij dodaje i da unutar muslimanske zajednice ne postoji jedinstvena regulacija koja bi se izričito odnosila na rukovanje između žena i muškaraca. Sam Kuran ne sadrži specifičan propis koji bi jasno uređivao ovu vrstu kontakta
FOTO Hrvatski svećenik napravio cjenik za vjernike. Podijelio ih po 'razredima': 'Oni s izvrsnim primanjima neka daju 100 eura'
Minimalni doprinos iznosi 30 eura godišnje, dok su iznosi za kućanstva s "dobrim" ili "izvrsnim primanjima" daleko veći
Javljanje Edija Škovrlja sa snježne A1 postalo viralno, a razlog je ovaj vozač u pozadini
Legendarni reporter otkrio je kakvo je stanje na odmorištu Zir, a u pozadini jedan vozač kamiona nije primijetio javljanje uživo.
Je li ovakva ambalaža put prema čišćoj budućnosti?
U svijetu koji se suočava s rastućim izazovima klimatskih promjena, briga o okolišu postala je ne samo odgovornost nego i ključni imperativ za tvrtke.
Stakleni stropovi i ljepljivi podovi: kako nevidljive prepreke koče napredak žena
Metafore poput "staklenog stropa", "ljepljivog poda" i "potrgane prečke" već su dugo prisutne u jeziku kada se govori o rodnoj neravnopravnosti u poslovnim strukturama.