jedna od vodećih kompanija

Dva važna faktora utjecala su na uspješnost Enna Fruita

Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Zagreb: Održana je konferencija Agro Summit
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Zagreb: Održana je konferencija Agro Summit
Foto: Jurica Galoic/PIXSELL
Zagreb: Održana je konferencija Agro Summit
15.09.2023.
u 13:34
Svaki trgovački centar te svi naši kupci imaju propisane standarde kvalitete, a kada surađujete s mnogim malih, što voćara što povrtlara, izazovno je zadovoljiti sve propisane standarde da bi hrana mogla završiti na policama. Ti izazovi uključuju komunikaciju, praćenje tehnološke razine proizvođača, navodi Sanja Burić
Pogledaj originalni članak

Enna Grupa je 2020. osnovala Enna Fruit, kompaniju koja je u samo nekoliko godina postala jedna od vodećih kompanija za organizaciju proizvodnje, otkup, distribuciju i preradu voća i povrća na području Hrvatske i regije. Sanja Burić, predsjednica Uprave Enna Fruita, sa stručnog skupa Poslovnog dnevnika “Agro Summit” poručuje da su dva važna faktora utjecala na uspješnost Enna Fruita.

“Prvi je činjenica da se zaposlenici dobro osjećaju u kompaniji. Uspjeli smo stvorili poticajno i kreativno okruženje što zaposlenici cijene”, rekla je Burić. Kao drugi važan faktor navela je činjenicu da su uspjeli steći povjerenje proizvođača te u samo nekoliko godina ostvariti suradnju s njih više od tisuću, što velikih što malih. No ovako široka suradnja nosi i svoje izazove. Kao najveće predsjednica Uprave Enna Fruita navodi usklađivanje kvalitete.

“Svaki trgovački centar te svi naši kupci imaju propisane standarde kvalitete, a kada surađujete s mnogim malih, što voćara što povrtlara, izazovno je zadovoljiti sve propisane standarde da bi hrana mogla završiti na policama. Ti izazovi uključuju komunikaciju, praćenje tehnološke razine proizvođača. Također, mi im moramo biti i administrativna i savjetodavna podrška”, nabraja Burić sve uloge koje ima Enna Fruit.

POVEZANI ČLANCI:

No, Enna Fruit je pronašla model kako prevladati sve te izazove. Prije svega njihova je velika prednost činjenica da imaju veliko tržište. Burić je navela da surađuju sa svim trgovačkim lancima u regiji, dakle u Srbiji, BiH, Sloveniji i naravno Hrvatskoj. Usto, izvoze i u Češku, Slovačku, Nizozemsku, Austriju, Italiju te čak i u Oman, odnosno na Bliski istok.

“Prednost je što smo u svakoj državi u kojoj poslujemo orijentirani na organizaciju proizvodnje s našim proizvođačima”, ističe Burić. A velika rasprostranjenost Enna Fruita donosi više prednosti. Tako dobivaju, kaže Burić, širok spektar proizvoda, njihovu konstantnu dostupnost, ali i cjenovnu prednost. Također, dodaje, i suočavanje sa svim izazovima koje donose klimatske promjene tako je lakše prebroditi. A upravo je klima, kaže Burić, najveći demotivator poljoprivredne proizvodnje.

Da bi efikasno odgovorili na taj izazov bit će potrebno, naglašava, ulagati u istraživanje i razvoj kako bi se proizvođači prilagodili te preorijentirali na sorte koje će biti otporne na klimatske promjene. Također, navodi, morat će se okrenuti kontroliranoj proizvodnji. Velika pomoć u tim ulaganjima mogu biti fondovi Europske unije, poručuje Burić. U Enna Fruitu vode računa i o energetskoj krizi te, ističe Burić, ulažu u obnovljive izvore energije. “U posljednjih smo godinu dana na naše otkupne centre stavili solarne panele tako da trenutno 50% energije proizvodimo sami”, otkriva Burić na panelu 5 za 5 u sklopu “Agro Summita” Poslovnog dnevnika.

>> VIDEO Jeste li čuli za automobilski Mirogoj? Bili smo na posljednjem počivalištu za limene ljubimce

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.