Glavna vijest prošloga tjedna, naravno, uz pobjedu Hrvatske
protiv Izraela u nogometu, bila je objavljivanje vijesti o ustupanju
dvaju automobila marki koje zastupa tvrtka Euroline za potrebe kampanje
najjače oporbene stranke, SDP-a.
Vozila nuđena svima
Kako je već navelike izreklamirano, u jednom će se, luksuznom chrysleru
300C, ponajviše voziti SDP-ov šef Milanović, a
drugim, mercedesom vitom, koristit će se članovi stranke za putovanje
po Hrvatskoj.
– Svoje smo automobile ponudili svima, kao što to
činimo i inače. Ponudu je prihvatio SDP, a da nam se sutra javi HDZ,
drage bismo volje izašli ususret i njima – kažu
nam u Eurolineu. – Naše će automobile tijekom
razdoblja koje je određeno ugovorom voziti poznati političari koji će u
njima prevaliti velik broj kilometara po cijeloj Hrvatskoj –
nastavljaju.
Riječ je o odličnom marketinškom potezu glavnog zastupnika
marki Mercedes i Chrysler za Hrvatsku. Druga zainteresirana strana u
cijeloj stvari, SDP, također u tom dogovoru ne vidi ništa
sporno. – Nije riječ o satu, niti o prstenu ili o torbi
novca, automobil mogu vidjeti svi. Radi se o gomili metala i gume
teškoj dvije tone.
Uvjeti ugovora također nisu tajna – izjavio je korisnik
jednog od automobila, šef SDP-a Zoran Milanović, neposredno
nakon objavljivanja informacije o Eurolineovoj donaciji. –
Sanaderov je automobil triput skuplji – izjavio je Milanović
za Večernji list. Chrysler kojim će se, kako tvrde u SDP-u, koristiti i
drugi članovi stranke osim njezina predsjednika, vrijedan je oko 40.000
eura bez PDV-a.
Sporna pitanja
Zašto bi se uopće digla velika buka zbog najobičnije
donacije? Prije svega, ovo je prvi put da je neka politička stranka
dopustila javno objavljivanje informacije o korištenju
sponzoriranih automobila. Dosad smo takve informacije čitali jedino u
magazinima koji se bave životom estradnih zvijezda.
Kod takvih sponzorstava stvari su bjelodane. – Automobile iz
ponude proizvođača kojeg mi zastupamo voze brojni poznati ljudi. Kod
kupnje možemo dogovoriti posebne uvjete, dio se cijene može i odraditi,
ali automobile nikad ne poklanjamo, osim u humanitarne svrhe.
Nismo davali ponude političarima niti smo imali takvih zahtjeva
– kažu zastupnici najpopularnije marke u Hrvata, Volkswagena.
Drugo je pitanje moralne prirode. Je li SDP trebao kupiti vlastite
automobile i jesu li ustupljeni automobili morali biti baš
tako luksuzni?
Dvojbeno sponzoriranje SDP-ove kampanje
Taktički kaos Rusa u Kursku: Gubici su veliki, Ukrajinci ih dočekuju s minama, dronovima, tenkovima...
Svakodnevno napadaju s oklopnim borbenim vozilima - izvijestio je Kriegsforscher dodajući kako se tijekom svakog napada koristi obično između četiri i šest vozila.
Dva smrtonosna karcinoma mogu se izliječiti prepoznate li simptome na vrijeme
Natali Dizdar podijelila je sretnu vijest o trudnoći, a ovako je izgledala prije 18 godina, na početku karijere
U ljeto 2004. objavljen je njezin prvi službeni singl "Ne daj", Singl je brzo osvojio srca publike i prva mjesta na glazbenim listama.
Borba s kroničnom bolešću: Član žirija popularne emisije progovorio o dijagnozi koja mu je promijenila život
Studija otkrila neočekivane činjenice o čovjeku: Evo što nas doista dijeli na optimiste i pesimiste