"U borbi između Lignje i Barbike pobijedila je Barbika". Tako je ugledni The Economist sažeo predsjedničke izbore u Hrvatskoj, koristeći pomalo uvredljive nadimke Kolinde Grabar-Kitarović i Ive Josipovića kojima su se uglavnom koristili njihovi politički protivnici.
The Economist navodi kako je "desničarska kandidatkinja" naslijedila oštro podijeljenu zemlju te kako je više od 60.000 glasača poslušalo savjet "24-godišnjeg populista" Ivana Vilibora Sinčića i poništilo glasačke listiće. Također piše kako je "neotesani" premijer Zoran Milanović izjavio kako je njegova vlada jedino što stoji između naroda i povratka "kriminalne skupine" HDZ-a, te kako nasuprot njegove retorike stoji ona šefa HDZ-a Tomislava Karamarka, koji upozorava na povratak "jugonostalgičara".
- Karamarko bi mogao postati idući hrvatski premijer, ali ne želi izbore prije prosinca. Neki kažu da je to zato što HDZ nema pojma kako da izliječi bolesno gospodarstvo - stoji u tekstu u kojemu se citira i bivšeg savjetnika Ive Josipovića Dejana Jovića, koji navodi kako Hrvati možda neće željeti promjenu na parlamentarnim izborima ako razdoblje kohabitacije vlade i nove predsjednice bude funkcioniralo.
>> Arapski mediji o Kolindi – opisuju je kao najatraktivniju državnicu svijeta
>> Strani mediji: Konzervativna Grabar Kitarović prva je hrvatska predsjednica
Ovo je drugi clanak nakon NYT u kojem se kao djelomicni izvor informacija navodi Dejan Jovic, sto je nabolji dokaz koliko su antihrvati ili direktno Srbi involvirani u svjetske mainstream centre informacija. oblikuju poglede na nas. I onda hrvatski medji prenose takve clanke kao relevantne dokaze necega , a ne spominju koliko takvi clanci u stvari rade direktne stetu na precepciju zemlje kod obicnih ljudi u inozemstvu. No ono sto je bitno u ovom teksu, a sto su nadam se zapazili iz HDZ-ea je nova taktika kako da SDP ostane na vlasti. Sad je malo jasnija premijerova iznenadna, pomirljiva retorika.