Na ZDF-u

Emisiju o Hrvatskoj na Božić će pratiti oko 3 milijuna njemačkih gledatelja

Emisiju o Hrvatskoj na Božić će pratiti oko 3 milijuna njemačkih gledatelja
23.12.2019.
u 13:05
Poznati njemački kuhar i TV voditelj Horst Lichter traži sreću u Hrvatskoj
Pogledaj originalni članak

Njemačka nacionalna televizija ZDF, u udarnom terminu na Božić, prikazat će jednosatnu putopisnu emisiju „Horst Lichter traži sreću – Motorom kroz Hrvatsku“. Emisija prati poznatog njemačkog kuhara i TV voditelja Horsta Lichtera koji, zajedno s poznatim njemačkim glumcem Henningom Baumom, motociklima putuje hrvatskom obalom u potrazi za srećom. Procjenjuje se da će pustolovine ovog popularnog njemačkog dvojca 25. prosinca pratiti oko 3 milijuna gledatelja.

„Putopisne emisije u sklopu kojih poznati pojedinci otkrivaju turističke destinacije učinkoviti su alati u promociji jer gledatlji svjedoče stvarnim iskustvima glavnih junaka kojima vjeruju. Siguran sam da će emitiranje ove emisije rezultirati sjajnim reakcijama na nama iznimno važnom njemačkom tržištu s kojeg smo u dosadašnjem dijelu godine ostvarili gotovo 3 milijuna dolazaka što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 4 posto“, istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.

Prilikom snimanja emisije, Lichter i Baum posjetili su cijelu hrvatsku obalu, od Istre preko Zadra i Splita do Dubrovnika, a osim prekrasnih krajolika i prirode koju su otkrili na tom putu, susreli su i razne zanimljive osobe, poput tragača za tartufima u Istri ili glazbenika na otoku Pagu. Cijelo njihovo putovanje motivirano je potragom za osobnom srećom, točnije traženju odgovora na pitanja kako se sreća može pronaći, ali i izgubiti.

HTZ

Za božićne i novogodišnje praznike očekuje se oko 4 posto više gostiju

Prema rezultatima ankete koju je Hrvatska turistička zajednica provela u suradnji sa sustavom turističkih zajednica, tijekom božićnih i novogodišnjih praznika, odnosno u razdoblju od 20. prosinca 2019. do 6. siječnja 2020. godine, na razini cijele Hrvatske očekuje se oko 227.000 dolazaka i 594.000 noćenja turista što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja očekivani rast turističkog prometa od oko 4 posto.

„Zbog velike popularnosti samog glavnog lika Horsta Lichtera i udarnog termina, očekuje se da će gledateljstvo biti višemilijunsko te samim time dati dodatan vjetar u leđa pozitivnom imidžu Hrvatske na tržištu Njemačke“ ,izjavio je direktor Predstavništva HTZ-a u Njemačkoj Romeo Draghicchio.

Nakon premijernog emitiranja, emisija će se reprizno emitirati, a bit će dostupna i na medijatekama te ostalim on-line kanalima. Gledatelji će kroz emisiju imati priliku upoznati Henninga u bitno drugačijem izdanju od onoga kojeg poznaju iz njegovih akcijskih filmova, a Horst će svojim pričama doprinijeti stvaranju uzbudljive i emotivne atmosfere. Inače, Horst Lichter vrlo je popularan bivši kuhar koji je, nakon dva pretrpljena srčana udara u kasnim dvadesetima, odlučio promijeniti svoj život iz temelja i postao TV voditelj. Gledatelje osvaja iznimnom simpatičnošću te svojim zaštitnim znakom, upečatljivim brkovima. Osim emisije koju je u lipnju snimio u Hrvatskoj, uz našu zemlju posebno ga veže i supruga Hrvatica.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

CA
cacko
16:20 23.12.2019.

On je vec nasao srecu jer njegova supruga je iz Dalmacije. Inace je solidna osoba koju mozes pogledati sa Respektom