Kolumna

Europska povjerenica za Sredozemlje još je jedan čudan opis posla za Šuicu

Foto: Neva Zganec/PIXSELL
Europska povjerenica za Sredozemlje još je jedan čudan opis posla za Šuicu
18.09.2024.
u 09:33
Šuica ovaj put ima neku administraciju ispod sebe, ali ima i mnoge iznad sebe, tako da je opet unutar Komisije dobila nešto što bolje zvuči nego što stvarno jest. Šteta, jer s kandidatkinjom ili kandidatom koji za početak ima bilo kakvo iskustvo rada u nekoj vladi, Hrvatska je mogla pucati na dobivanje važnijeg resora.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.