Tko je kriv?

Fakultet 'zaboravio' na vještačenje kobnih auta

Foto: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL
Fakultet “zaboravio” na vještačenje kobnih auta (1)
Foto: Kristina Stedul Fabac/ PIXSELL
Fakultet “zaboravio” na vještačenje kobnih auta (1)
Foto: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL
Fakultet “zaboravio” na vještačenje kobnih auta (1)
Foto: 'Kristina Stedul Fabac/PIXSELL'
'Karlovac - U teskoj prometnoj nesreci koja se dogodila na 62. km autoceste prema Rijeci kod cvora Bosiljevo u potpunosti izgorio Ferrari. Zenska osoba poginula u nesreci.Ferrari je sletio s ceste i i
17.01.2012.
u 22:02
Na temelju dokumenata dalo se zaključiti da bi odgovornost za nesreću u kojoj je poginula studentica, osim na Čolaka, mogla pasti i na Opačka koji se s njim utrkivao "nabrijanim" Nissanom
Pogledaj originalni članak

Zašto je u buktinji smrskanog Ferrarija život izgubila dvadesetogodišnja studentica Ivana Obad? Pitanje je to koje si njezina obitelj, prijatelji i znanci postavljaju i 15 mjeseci nakon nesreće koja se dogodila 5. studenog 2010. godine nedaleko od odmorišta Bosiljevo.

Mjesecima slao požurnice

Istraga pokrenuta nakon nesreće nije stigla dalje od prometnog vještačenja.

– Nakon što je tužiteljstvo zatražilo proširenje istrage koje je uz Marina Čolaka uključila i Dalibora Opačka, odlučeno je da se provede vještačenje. Ono je lani, još 1. kolovoza, povjereno Prometnom fakultetu i prvom čovjeku Katedre za prometna vještačenja profesoru Zdravku Bukljašu. Nakon što se mjesecima ništa nije događalo, slao sam požurnice. Na kraju sam doznao da fakultet s tim vještačenjem nema ništa jer ga je povjerio nekom od vanjskih suradnika. Očekivao sam da će ovaj slučaj preuzeti profesor Bukljaš, kao priznati stručnjak – rekao je Mladen Kosijer, istražni sudac Županijskog suda u Karlovcu. Prvo vještačenje obavio je Vlado Arbutina. Na temelju dokumenata dalo se zaključiti da bi odgovornost za nesreću u kojoj je poginula studentica, osim na Čolaka, mogla pasti i na Opačka koji se s njim utrkivao "nabrijanim" Nissanom.

Slalom između automobila

Vozili su i više od 200 kilometara na sat, a neposredno prije sudara u slalomu između drugih vozača kretali se brzinama znatno većim od dopuštenih 130. S obzirom na dugi postupak bez rezultata nagađalo se i da jedna od strana pokušava utjecati na rezultate vještačenja. Odgovore u kojoj je fazi postupak i tko će ga od suradnika fakulteta obaviti pokušali smo dobiti od Zdravka Bukljaša, no nije bio dostupan ni na fakultetu ni na mobitelu.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 22

TR
trlepastuhovic
09:06 18.01.2012.

Povjerite vještačenje dr. Franku Rotimu jer nema boljeg, a ne pijancu Bukljašu i njegovim \"suradnicima\"!

DU
Deleted user
22:38 17.01.2012.

ovo može bit samo u rh

PR
&primjedba
22:43 17.01.2012.

Eeee tak se pise to u Hrvatskoj ~ \"od moćnog Ferrarija\".. \"Mocna masina\" je ipak malo vaznija od dvadesetogodisnje studentice?! Kaj je, je. Sramota!