izložba bmw-a

Festival za ljubitelje automobila

Foto: Željko Gašparović/VLM
BMW Novska (1)
Foto: Željko Gašparović/VLM
BMW Novska (1)
Foto: Željko Gašparović/VLM
BMW Novska (1)
Foto: Željko Gašparović/VLM
BMW Novska (1)
Foto: Željko Gašparović/VLM
BMW Novska (1)
01.06.2013.
u 21:21
Preko pedeset vozila, raznih serija i starosti ove poznate svjetske marke privikla su pozornost i čim su vozači parkirali okupio se veći broj ljubitelja za koje je ovaj događaj bio pravi festival automobila
Pogledaj originalni članak

Tijekom popodnevnih sati veliko parkiralište ispred Gradske sportske dvorane u Novskoj, ispunili su automobili marke BMW. Preko pedeset vozila, raznih serija i starosti ove poznate svjetske marke privikla su pozornost i čim su vozači parkirali okupio se veći broj ljubitelja za koje je ovaj događaj bio pravi festival automobila.

- Okupljanje smo dogovorili preko društvenih mreža i evo, odazvali su se vlasnici BMWa iz gotovo cijele Hrvatske. Inače na našem Internet forumu je registrirano oko dvije tisuće članova i sastajanje dogovaramo uvije u drugim mjestima, rekao je Davorin Kojić, voditelj skupa u Novskoj. Dodaje da su u svijetu automobilizma ubrajaju među onu skupinu vlasnika marki vozila  koji su najčvršće povezani.    

- Poznati smo  u automobilskom svijetu kao oni koji s puno ljubavi, za razliku od drugih vlasnika marki vozila, o svom  miljeniku, BMW-u,  govore s velikim žarom. Svaki bi mogao ispjevati pjesmu o svojem automobilu, šali se novljanin Josip Fabijanić, koji je na svom, dodatno i potpuno opremljenom BMW-u serije 5, istaknuo prodaju, jer namjerava kupiti drugi, nešto manji model.  

U razgovoru, vlasnici pokazuju  veliko znanje o svim tehničkim detaljima, ali i poznavanje razvoja automobila kroz povijest. Otkrivaju kako se okrugli, plavo bijeli znak na haubi motora od prvo proizvedenog auta do danas nije puno izmijenio, te da simbolizira vrtnju propelera jer je tvornica izrađivala motore za zrakoplove tijekom Drugog rata.

Neki od vozača naglašavaju s žaljenjem, da neopravdano loš glas prati BMW-a, navode da se u medijima uvijek, ako se dogodi kakva nezgoda, posebno istakne da je u njoj sudjelovalo vozilo marke BMW, a da je to rijetko  kad je u pitanju neki drugi tip vozila.

I naravno nezaobilazno pitanje u razgovoru s vozačima je, da li BMW drugačije utječe na  privlačenje pažnje suprotnog spola, a Suzana Komljenović, kaže, meni je BMW najbolji na svijetu.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.