Analiza

Financiranje kampanja u 2011. najtransparentnije do sada

Foto: 'Goran Stanzl/PIXSELL'
Financiranje kampanja u 2011. najtransparentnije do sada
11.01.2012.
u 14:04
Najveće razlike u troškovima oglašavanja po Gongu i TIH-u dogodilo se kod dvije najveće stranke, ali i kod kandidata Milana Bandića
Pogledaj originalni članak

GONG je na konferenciji za novinare iznio podatke konačnih financijskih izvještaja stranaka i kandidata, a koje je prikupio u suradnji s Transparency Internationalom. Kazali su da su stranke ostvarile napredak u transparentnosti financiranja, no da određeni cjenici i popusti oglasnog prostora i dalje ostavljaju mogućnosti "sivoj zoni".

Najveće razlike u troškovima oglašavanja po GONG-u i TIH-u dogodile se kod dvije najveće stranke, ali i kod kandidata Milana Bandića. Kod njih je u izvještajima navedeno da je potrošeno manje od procjene vrijednosti oglasnog prostora dok kod ostalih stranaka nisu utvrđene bitne razlike u novcu potrošenom na oglašavanje.

Kao moguće razloge razlike u troškovima oglašavanja naveli su da su stranke možda ostvarile popust zbog količine oglasa ili kako postoji mogućnost da nisu poznati posebni uvjeti i cjenici na temelju kojih je kupovan oglasni prostor. Naveli su i mogućnost da je razliku između tržišne vrijednosti oglasnog prostora i prikazanog iznosa platio netko drugi.

Detaljniji prikaz troškova pojedinih stranaka i kandidata možete pogledati ovdje

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 7

OB
-obrisani-
15:57 11.01.2012.

Tvrtka od Cacica je dobila 40 miliona kuna od Croatia osiguranja par dana prije izbora 20110 koliko se sjecam, a cuj ima se, moze se , sve ce to narod vratiti.. On je sam mogao transparentno poklopiti cijele izbore u HR cak i koju kunu GONGU glasnogovorniku komunisticke mreze !!

JM
Juraj_MALI
16:38 11.01.2012.

Da u koris toj transparentnosti govori i popljačkan ZG holding.

MA
maja238
15:43 11.01.2012.

kukuriku koalicija je imala vrhunsku kampanju, a tako se malo pise o njezinom iznosu, od kud ima sredstva i jos se umanjuju iznosi