GONG je na konferenciji za novinare iznio podatke konačnih financijskih izvještaja stranaka i kandidata, a koje je prikupio u suradnji s Transparency Internationalom. Kazali su da su stranke ostvarile napredak u transparentnosti financiranja, no da određeni cjenici i popusti oglasnog prostora i dalje ostavljaju mogućnosti "sivoj zoni".
Najveće razlike u troškovima oglašavanja po GONG-u i TIH-u dogodile se kod dvije najveće stranke, ali i kod kandidata Milana Bandića. Kod njih je u izvještajima navedeno da je potrošeno manje od procjene vrijednosti oglasnog prostora dok kod ostalih stranaka nisu utvrđene bitne razlike u novcu potrošenom na oglašavanje.
Kao moguće razloge razlike u troškovima oglašavanja naveli su da su stranke možda ostvarile popust zbog količine oglasa ili kako postoji mogućnost da nisu poznati posebni uvjeti i cjenici na temelju kojih je kupovan oglasni prostor. Naveli su i mogućnost da je razliku između tržišne vrijednosti oglasnog prostora i prikazanog iznosa platio netko drugi.
Detaljniji prikaz troškova pojedinih stranaka i kandidata možete pogledati ovdje
Tvrtka od Cacica je dobila 40 miliona kuna od Croatia osiguranja par dana prije izbora 20110 koliko se sjecam, a cuj ima se, moze se , sve ce to narod vratiti.. On je sam mogao transparentno poklopiti cijele izbore u HR cak i koju kunu GONGU glasnogovorniku komunisticke mreze !!