Specijalna blindirana vozila Gurkha, kojima se inače koriste pripadnici hrvatske specijalne policije, izazivaju pozornost svaki put kada se u njima pred brojnim fotoreporterima dovoze osumnjičenici za kaznena djela na zagrebački Županijski sud. Gurkha je navalno vozilo Antiterorističke jedinice Lučko, jedinice Specijalne policije Republike Hrvatske posebno osposobljene za rješavanje kriznih situacija visokog rizika, koja je svoju slavu zaslužila na svim hrvatskim bojištima.
Vozila pokreću V8 turbo dizelski motori i opremljena su najmodernijom tehnologijom, balističkom zaštitom i puškarnicom. Teška su oko 9 tona, mogu postići brzinu od oko 110 km/h te voziti kroz 76 centimetara vode. Njima se koriste specijalne jedinice u svijetu, a dva hrvatska primjerka prva su u Europi.
Ta moćna vozila naziv nose po oslobodilačkim operacijama Bljesak i Oluja, a u MUP-u su uvjereni da će dostojno zamijeniti legendarne terence iz Domovinskog rata. Vozilo Gurkha kanadskog proizvođača oklopnih vozila Terradyne prvi je put predstavljeno na Danu ATJ Lučko održanom 7. rujna 2021. godine. Ime je dobilo po nepalskim ratnicima. Pripadnici Specijalne policije prošli su obuku na ovim vozilima. Dvije Gurkhe nabavljene su u sklopu projekta Uprave za europske poslove, međunarodne odnose i fondove EU u kojem je Zapovjedništvu specijalne policije dodijeljeno 4,1 milijuna eura za provedbu projekta "Modernizacija tehničke opreme za potrebe Specijalne policije Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske".
Hrvatska je imala Torpedo, tvornicu u Rijeci sa dugom i slavnom prošlošću. Proizvodila je traktore po Deutz licenci, u ratu je proizvodila vojne kamione i još svašta. Ta tvornica bi danas mogla proizvoditi puno toga za vojne namjene.. Ali presudio joj je Slavko Linić. Umjesto da joj se pomogne, išlo se je u predstečajne nagodbe, naravno samo za odabrane.