ISTRAŽIVANJE U SAD-U

FOTO Valentinovo u brojkama: Ovo je sedam najpopularnijih poklona

Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Zagreb: Valentinovo u izlozima grada
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Zagreb: Valentinovo u izlozima grada
Foto: Marko Picek/PIXSELL
Jastrebarsko: U dvorcu Erdody postavljena instalacija crvenih ruža povodom Valentinova
Foto: Goran Kovacic/PIXSELL
Rijeka: Dizalo u Tower centru prigodno ukrašeno za Valentinovo
Foto: Neva Zganec/PIXSELL
Zagreb: Ponuda cvijeća i darova dan uoči Valentinova
Foto: Nel Pavletic/PIXSELL
Opatija je spremna za najromantičniji dan u godini - Valentinovo
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Zagreb od jutra u znaku Valentinova
Foto: BILL GREENBLATT/NEWSCOM
Chocolate Covered Strawberries
Foto: Phil Noble/REUTERS
Roses for sale are displayed inside the Giraffe Flowers florist shop in Manchester
Foto: Marko Picek/PIXSELL
Infografika: Valentinovo u brojkama
14.02.2024.
u 12:40
29 posto ljudi koji tvrde da ne slave Valentinovo ipak planiraju obilježiti taj dan kupovinom poklona za sebe ili druženjem s prijateljima i obitelji
Pogledaj originalni članak

Danas, 14. veljače, obilježava se Valentinovo. Tim povodom donosimo zanimljive rezultate istraživanja provedenog od 2. do 8. siječnja 2024. godine u SAD-u na uzorku od 8329 ispitanika.

Prema istraživanju, prosječna osobna potrošnja za Valentinovo u SAD-u ove godine bit će 186 dolara. 

Veći dio ljudi, njih 53 posto, planira slaviti Valentinovo ove godine. 

Što se tiče procjena ukupne potrošnje za Valentinovo u SAD-u, ona ove godine iznosi 25,8 milijardi dolara. 

Prošle je godine taj iznos bio nešto viši, 25,9 milijardi dolara, dok je 2020. godine iznosio čak 27,4 milijarde dolara. 

29 posto ljudi koji tvrde da ne slave Valentinovo ipak planiraju obilježiti taj dan kupovinom poklona za sebe ili druženjem s prijateljima i obitelji. 

40 posto poklona za Valentinovo naručit će se preko interneta. 

Prema istraživanju, izdvojeno je sedam najpopularnijih poklona za Valentinovo. Na prvom se mjestu nalaze slatkiši (57%). 

Slijede čestitke (40%), cvijeće (39%), večernji izlazak (32%), nakit (22%), odjeća (21%) te poklon bon (19%).

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.