– Nitko još nije izgradil hižu ak’ nije skopal temelja, ak’ nije postavil prvu ciglu. Možda je žbukal koje leto posle. To se događa i s Podravsko-bilogorskim ipsilonom – izjavio je nedavno Josip Friščić, potpredsjednik Sabora i šef HSS-a, ustvrdivši kako se autoceste A12 i A13 od Zagreba prema Koprivnici i Bjelovaru grade, ali će “možda dinamika realizacije biti sporija”.
Ostavljeni strojevi
Međutim, jučer ni uz najbolju volju nismo pronašli nijednog radnika na trasi buduće autoceste. Friščićevoj “hiži” još se ne kopaju ni “temelji”, a “žbukanja” nema na vidiku.
U Križevcima, na Bjelovarskoj cesti kod kućnog broja 40, gdje bi trebao niknuti nadvožnjak budućeg Ipsilona – jedan od tek tri objekta za koje je ishođena građevna dozvola – postavljene su dvije velike table s informacijama o budućoj cesti, ali nikoga na vidiku, samo zapušteno, korovom obraslo zemljište. Prije koji mjesec Friščić je govorio kako gradnja ondje stoji zbog sporne neotkupljene čestice, no u međuvremenu je to riješeno.
Unatoč tome, radovi nisu počeli. Ništa bolje nije ni kod mjesta Cugovca. Navezeno je brdo zemlje za budući nadvožnjak, no barem su u blizini parkirani strojevi. Svečanom otvorenju radova na Podravskom ipsilonu 27. travnja, u jeku predizborne kampanje za lokalne izbore, prisustvovao je gotovo cijeli državni vrh, uključujući bivšeg premijera. I sama svečanost upriličena je, kako se doznalo za koji dan, na neotkupljenu zemljištu, koje je privremeno posuđeno od vlasnice.
Otad i Friščić i lokalni političari javnost uvjeravaju kako se autocesta gradi. Iz Ministarstva graditeljstva jučer smo dobili informaciju da su građevne dozvole izdane tek za dva nadvožnjaka na kraku A12 i most na kraku A13. Za trase autoceste dozvole još nisu ishođene. Nije izrađen ni parcelacijski elaborat, nije dovršen otkup zemljišta...
Cijena - 2 milijarde kuna
Friščić uporno ponavlja da se ipsilon gradi. Još 20. travnja ove godine, tjedan dana prije “svečanog otvorenja” radova, izjavio je kako se “građevna upravo piše”. Podravski ipsilon, prema ugovorima s izvođačima – među kojima su Strabag, Viadukt, Konstruktor, pa i “popularna” Skladgradnja – trebao bi stajati oko dvije milijarde kuna bez PDV-a.
Friščić tvrdi da se "njegova" cesta gradi, ali graditelja nigdje nema...
Merkel o jednom od susreta s Putinom: 'Ti nećeš vječno biti kancelarka, ove će zemlje ući u NATO. Ja to želim spriječiti'
Bivša njemačka kancelarka objavljuje memoare u kojima iznosi zanimljive detalje sa svojih susreta s ruskim predsjednikom u godinama prije krvave invazije
Otkriveno što Blanka Vlašić radi nakon priznanja supruga da su u otvorenom braku! Ovo nitko nije očekivao
Nakon što se suprug Blanke Vlašić pohvalio da su u otvorenom braku, napokon je otkriveno što ona radi, odnosno čime se bavi u posljednje vrijeme
Hrvatsku čeka pakao: Nikada nismo imali teže iskušenje od ovoga, a jedan podatak posebno zabrinjava
Francuska nakon četvrtfinala Lige nacija postaje najveći suparnik Hrvatske od njezine samostalnosti. U ožujku će njihovi međusobni susreti doći do brojke 12, dok je Hrvatska protiv Engleske i Španjolske igrala po 11 puta
Mit ili istina? ‘Cjepiva su neučinkovita jer neki ljudi obole čak i nakon cijepljenja’
Sezona gripe počinje od listopada i traje sve do ožujka, a kako simptomi ove bolesti nisu nimalo ugodni, bolje ju je izbjeći. Jeste li vi od onih koji vjeruju u učinkovitost cjepiva ili radije pribjegavate drukčijoj prevenciji?
Devet posto Hrvata to čini svaki tjedan, 47 posto barem jednom mjesečno, a češće to rade oni s višim prihodima
A kako bi i mogli graditi cestu - kada je Husky pomlatio svu lovu - po uzoru na BANDU zvanu HDZ..?