To je teška povreda radne discipline, a s obzirom na alkoholiziranost profesora, definitivno se pretpostavlja mogućnost davanja otkaza, komentirao je ove srijede ministar obrazovanja Radovan Fuchs situaciju koja se prije nekoliko dana dogodila u jednoj zagrebačkoj srednjoj školi. Naime, ranije je policija potvrdila kako je uhitila profesora kojeg su učenici snimali dok je mlatio druge učenike, a cijelo to vrijeme bio je pod utjecajem alkohola.
Situaciju je osudio sam ministar pred novinarima nakon otvorene obnovljene gimnazije Tituša Brezovačkog, no objasnio je kako situaciju treba sagledati u širem kontekstu. Inače, policija je danas potvrdila kako se radi o 61-godišnjaku, dok je učenicima koje je ozlijedio pružena liječnička pomoć.
– To je nemili događaj koji je za svaku osudu generalno, gdje god se zbivao. Naravno da je dolazak u alkoholiziranom stanju u školski objekt nedopustiv. Stvar treba gledati u širem kontekstu - treba raditi na klimi u školi koji će dati jasno do znanja svima i odgajati sve sudionike da se ponašaju sukladno normalnom načinu ophođenja i ponašanja – kazao je.
Ponovio je kako je dolazak profesora u školu u alkoholiziranom stanju nedopustiv, dodajući kako će nadležna tijela doznati što se točno dogodilo. Odgovorio je i na pitanje slijedi li profesoru otkaz.
POVEZANI ČLANCI:
– To je teška povreda radne discipline, a s obzirom na alkoholiziranost profesora, definitivno se pretpostavlja mogućnost davanja otkaza. Općenito apeliram da se takve stvari ne događaju, jer se ne smiju događati. Meni ne bi palo na pamet dolaziti na posao u alkoholiziranom stanju, ali kad je još obrazovna institucija u pitanju, tim je gore – poručio je Fuchs.
>> VIDEO Strava u Osijeku: Dizalo usmrtilo staricu u staračkom domu
Umjesto da kaže ; ispitat će se što je bilo ili policija radi na slučaju ili svi su se uključili u rasvjetljavanje ovog slučaja ministar unaprijed osuđuje čovjeka. Na snimci se vidi da je profesor napadnut, čak je u jednom momentu i pao....Pa što je trebao pustiti da ga primitivni banditi izcipelare?