Ministar obrazovanja Radovan Fuchs dao je izjavu za medije uoči sjednice Vlade oko aktualnih tema u obrazovanju.
"12.373 učenika pohađa cjelodnevnu nastavu, taj broj će se nešto povećavati. Što se tiče stručnog osoblja, škole su dobile što im je bilo potrebno. Odobreno je još 23 kuhara odnosno kuharice. Sve se odvija onako kako smo obećali. Škole su dobile novac", rekao je. Fuchs.
VEZANI ČLANCI:
"Kada govorimo o velikom broju osoba koje će raditi u kuhinji ali i o sredstvima koje će biti uloženi, onda moram spomenuti izjave na razini Grad Zagreba koji se jako potrudio, ali bilo bi dobro za spomenuti da je 15 milijuna eura dobio Grad Zagreb, pa idemo čuti koliko je Grad Zagreb dao novaca. Kada netko da novac onda je korektno da mu kažete barem hvala", rekao je Fuchs.
"Svako ulaganje u prehranu je dobro došlo, 750 tisuća eura su uložili. Vlada je 15 milijuna eura. Sve inicijative su OK. Ali morao sam reći da u kontekstu školske prehrane Vlada pridonosi s vrlo veliki izdašnim iznosom", kazao je.
Fuchs se osvrnuo na slučaj u dječjem vrtiću i ponašanje odgajateljice koja je radila neprimjerene radnje. Podsjetimo, zabrinuti roditelji požalili su se na neprimjereno ponašanje odgajateljice koja radi u vrtiću u zagrebačkom kvartu Trnsko. Prema navodima roditelja, odgojiteljica djeci lijepi usta selotejpom.
"To je apsolutno nedopustivo i za svaku osudu. Ono što je Ministarstvo učinilo, Prosvjetna inspekcija je izašla i napravila uvide i donijela rješenje da je to teška povreda i preporučila opomenu s mogućnošću otkaza. Nakon nalaza, ravnateljica je mogla uz suglasnost Upravnog vijeća mogla donijeti odluku o otkazu. Nitko drugi ne može radniku dati otkaz osim poslodavca. Sve je na ravnateljici koja mora preporučiti Upravnom vijeću davanje otkaza i da Upravno vijeće takvu odluku učini pravovaljanom", kazao je.
"Naravno da se svatko normalan zgraža na takav postupak. Ne znam koji je motiv bio takve osobe da se školuje za posao koji nije primjeren karakteru", kazao je na pitanje novinara kako se to moglo uopće dogoditi.
"Ne znam koji je motiv bio takve osobe da se školuje za posao koji nije primjeren karakteru" - mi ne znamo koji je motiv da veterinar želi biti ministar obrazovanja, a još manje je jasan motiv anemične osobe koja mu je to dala