Brod Galeb, nakon što je godinama skupljao ruzinu na mrtvom vezu u riječkoj luci, krenuo je prema Kraljevici, gdje će u tamošnjem brodogradilištu biti obnovljen i pretvoren u muzej. Početak tegljenja Galeba malo je kasnio zbog pripremnih radova, a Galeb su odteglili remorkeri Jadranskog pomorskog servisa. Galeb će obnoviti tvrtka Dalmont, koja je naposljetku dala najpovoljniju ponudu za obnovu i prenamjenu legendarnog broda, koji je u Hrvatskoj 2006. proglašen zaštićenim kulturnim dobrom.
Galeb se obnavlja u sklopu projekta Rijeka – Europska prijestolnica kulture, i to kao dio projekta "Turistička valorizacija reprezentativnih spomenika riječke industrijske baštine", za koji je Rijeka dobila 69 milijuna bespovratnih sredstava iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Radovi na obnovi Galeba vrijedni su 58,5 milijuna kuna.
Ideja o obnovi Galeba i njegovom pretvaranju u muzej stara je koliko i vlasništvo grada Rijeke nad tim brodom, no nedostatak novca ranije je onemogućavao realizaciju te ideje. Rješenje se pojavilo ulaskom Hrvatske u EU, kada je otvorena mogućnost obnove Galeba novcem iz europskih fondova, unatoč žestokim raspravama u gradskom vijeću na tu temu i prijedlozima opozicije da se brod potopi u riječkom akvatoriju kako bi njegova olupina barem postala atrakcija za ronioce.
Po završetku radova koncem iduće godine Galeb će biti privezan u riječkoj luci, uz Molo Longo, i otvoren posjetiteljima. Imat će stalni muzejski postav, izložbe, kino i kreativne radionice, a manji dio broda bit će komercijaliziran, pa će tako na brodu biti i smještajni kapaciteti, ugostiteljski objekt i suvenirnica. Gradske vlasti očekuju da će obnovljeni Galeb postati turistička atrakcija, dok opozicijski protivnici ovog projekta u Galebu i dalje vide isključivo simbol Titovog "zločinačkog totalitarnog režima", zbog kojeg će Rijeka završiti u bankrotu.
Galeb je izgrađen u fašističkoj Italiji 1936. godine za prijevoz tropskog voća, no početkom rata prenamijenjen je u ratni brod. Potom je torpediran u libijskim vodama i obnovljen u Trstu, a 1943. preuzimaju ga Nijemci, kojima je služio kao minopolagač. U savezničkom bombardiranju ponovno je potopljen 1944. godine, a iz mora je izvučen tek 1948., nakon čega je luksuzno obnovljen u Puli i predan na korištenje Jugoslavenskoj ratnoj mornarici kao školski brod. Galeb zatim postaje Titov omiljeni brod, na kojem je posjećujući strane državnike obišao cijeli svijet. Na svom prvom putovanju na Galebu Tito je 1953. otputovao u posjet Winstonu Churchillu u London.
Budući muzej što će biti uređen na Galebu trebao bi prikazati cjelovitu prošlost Galeba, koja uključuje i vrijeme kada je brod bio u službi fašističke Italije, kao i nacističke Njemačke, a ne samo Titove Jugoslavije, premda je malo vjerojatno da će to razuvjeriti glasne oponente ovog projekta, koji u njemu vide isključivo pokušaj veličanja "propalog komunističkog režima".
Tom brodu je jedino pravo mjesto na otpadu starog željeza.