Lorencinovi savjetnici

Gasite urede HTZ-a u svijetu

Foto: Dusko Marusic/PIXSELL
Gasite urede HTZ-a u svijetu
12.04.2014.
u 21:00
Selekciju ureda prema prijedlogu preživjelo bi samo nekoliko turističkih predstavništava na najvećim tržištima
Pogledaj originalni članak

Treba li turizmu svih 18 predstavništava Hrvatske turističke zajednice u svijetu? Je li mreža s 55 zaposlenih, koja godišnje stoji 36 milijuna kuna, preskupa za zemlju sa sedam milijardi eura turističkog prihoda? Za konzultante iz španjolskog THR-a i domaćeg Horwath Consultinga, čiji prijedlog ovih dana razmatraju i sami direktori predstavništava, stvar je jasna: predstavništava je previše, većinu treba ugasiti, a umjesto njih zaposliti marketinške agencije.

Nedorečen prijedlog

Konzultantsku selekciju preživjela bi samo najveća emitivna tržišta poput njemačkog i talijanskog, a racionalizacija bi prvo mogla pomesti urede u Slovačkoj, Belgiji... Više detalja je službenim putem nemoguće doznati. Direktori HTZ-ovih predstavništava, pak, ne kriju da se materijal ne usude proslijediti novinarima. Ali svi koji su vidjeli taj tajnoviti prijedlog čude se da nema ključnu brojku: koliko bi koštalo angažiranje strane marketinške agencije. Da bude čudnije, od samih je direktora zatraženo da oni naprave tu kalkulaciju. Neki je nevoljko rade, a neki kažu da neće raditi tuđi posao.

– U prijedlogu nove mreže HTZ-ovih ureda u svijetu puno je nedorečenosti i nelogičnosti. Praktički sve europske turističke zemlje imaju predstavništva u inozemstvu – kaže naš sugovornik.

Mi smo u misiji

Dodaje da agencije u pravilu angažiraju ili daleke destinacije ili zemlje koje se nađu u problemima pa moraju dodatno uljepšavati svoj imidž poput, recimo, Egipta. – Agencija može dobro odraditi posao za koji je plaćena, ali daleko je to od onoga što rade turistička predstavništva. Ona su u svojevrsnoj misiji, rade za svoju zemlju i izvan opisa posla i izvan radnog vremena. Svaki ured godišnje zaprimi i desetak tisuća pitanja potencijalnih hrvatskih gostiju. To agencije sigurno neće raditi, kao što neće raditi ni na kontaktima s turoperatorima, autobuserima i sl. – govori naš sugovornik. Prijedlogu se zamjera i da nema vremenski okvir, niti je jasno tko kome odgovara, a neki zaključuju i da bi agencije bile znatno skuplje rješenje kad bi radile sve što rade predstavništva.

Iz HTZ-a i turističkog ministarstva odgovaraju da je prerano govoriti o zatvaranju predstavništava, a neslužbeno kažu i da rezovi neće biti tako drastični kako su zamislili konzultanti. Pitanje je samo zašto su onda taj “nabrijani” konzultantski prijedlog pustili u optjecaj.

>> Lorencin Wu Wenxuea upoznao s turističkim rezultatima Hrvatske

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 12

PL
@ploto@
21:07 12.04.2014.

Izgleda da su razvoj hrvatskog turizma ,umjesto mnistarstva turizma i HTZ,potpuno preuzeli konzultanti iz THR-a i Horwath Consultinga, koji sami sebi naručuju studije i planove razvoja hrvatskog turizma u ime hrvatske države i ministarstva,bez da ih je to itko tražio.Ovdje puno toga smrdi na pranje love i korupciju.

PL
@ploto@
21:11 12.04.2014.

Vjerovatno će THR i Horwath Consulting predložiti marketinške agencije vani sa kojima oni imaju poslovne veze.Na kraju će cijena angažiranja stranih marketinških agencija stajati puno više no sada. Ovo treba zaustaviti u startu.Zato je smijenjena Meri Matešić,da ne smeta prljavim poslovima,koji se dogovaraju .

AM
alberta.mutti.5
13:13 13.04.2014.

Predstavnistva treba zaposliti na promociji jedinstvene hrvatske ponude, no prije toga fali nam opet dugorocna STRATEGIJA. Spanija i druge velike i masovne turisticke zemlje je stvorio zapadni svijet za jeftini turizam koji bi umro za pola sezone da nije korupcije, utaja poreza i prihoda te radnika na crno. Hrvatska ce uciniti veoma lose za sebe ako ne izgradi vlastiti turisticki brend. Spanija, Portugal, Grcka i druge nama drage zemlje ne bi nam smjeli biti uzor.