NIKAD VEĆA GUŽVA

Geopolitičke igre u svemiru: Tko su glavni igrači i koji im je cilj?

Foto: NASA/THE HOLLYWOOD ARCHIVE
Geopolitičke igre u svemiru: Tko su glavni igrači i koji im je cilj?
13.01.2024.
u 17:00
Zbog velikog broja aktera koji se međusobno isprepliću, eksperti ističu kako novo doba ljudskog istraživanja svemira ne treba nazivati novom svemirskom utrkom. Naime, da bi utrka bila utrka, ona mora imati svoj krajnji cilj – u doba hladnog rata taj je cilj bio postaviti zastavu svoje zemlje na površinu Zemljina jedinog prirodnog satelita. Sada tako jasno definiran cilj ne postoji.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača



Komentari 1

Avatar Teška voda
Teška voda
20:44 13.01.2024.

Ovo je dobra tema. Predlažem knjigu The Future of Geography od Tima Marshalla. Detaljno je opisao geopolitičke položaje, ciljeve i budućnost novog hladnog rata.