Projekt Gimnazije Vukovar nazvan „Tehnologija budućnosti za školu budućnosti“ jedan je od projekata koji se našao među dobitnicima HT-og natječaja za najbolje društveno korisne projekte. Natječaj je osmišljen s ciljem opremanja škole prijenosnim računalima, projektorima i brzom bežičnom internetskom mrežom te edukacijom nastavnika o upotrebi informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) u nastavi.
O značaju projekta vukovarske Gimnazije, za koji su dobili i nagradu od 90.000 kuna, govori i to da je u natječaju bilo prijavljeno 345 projekata. U kategoriji „Tehnologija i komunikacije“, u kojoj su se natjecali i Vukovarci, nije se prijavila niti jedna institucija iz istočnog dijela Hrvatske. Projekt Vukovaraca osmislio je tim nastavnika Gimnazije na čelu s profesoricom kemije Kristinom Kristek i ravnateljem škole Davorom Šijanovićem uz tim nastavnika koji su činili Suzana Osička, Sanja Pavlović – Šijanović, Karolina Dvojković i Sandra Savičić.
Nakon dobivenoga priznanja ravnatelj škole Šijanović rekao je kako se ova vukovarska škola može pohvaliti činjenicom da je u sustavu e-dnevnika već drugi godinu te da su među 150 škola koje su prošle u projektu e-Škole, a koji je Europska komisija pohvalila kao “revolucionarnu inicijativu za sveobuhvatnu digitalizaciju”. Profesorica kemije Kristina Kristek istaknula je kako projektni tim smatra da je ovaj novi projekt svojevrsni nastavak projekta e-Škole s čime će se provesti edukacija kod svih nastavnika te se povećati digitalna zrelost škole i unaprijediti nastava, koja će biti zanimljivija učenicima.
Kroz projekt e-Škole Gimnazija Vukovar dobiti će IKT opremu za učionice prirodne skupine predmeta, a nastavnici će biti educirani o upotrebi ove tehnologije u nastavi. Kroz ova će se dva projekta nastava u vukovarskoj gimnaziji podići na višu razinu i osigurati svojim učenicima kompetencije i vještine koje će im pomoći u budućem školovanju i tržištu rada. Članovi stručnoga tima smatraju i kako je najveći uspjeh u tome što su se učenici maksimalno uključili u samo natjecanje koje se temeljilo na skupljanju što većeg broja glasova pa su tako u skupljanje glasova uključili i svoje obitelji, prijatelje, susjede, sportske klubove, medije, društvene mreže, druge škole i lokalnu zajednicu. Omogućilo je to prikupljanje najvećeg broja glasova što je u konačnici osiguralo im pobjedu u natječaju.
u svijetu se smanjuje upotreba bežične mreže i ostavlja žična pogotovo u školama, radi smanjenja radio zračenja djece