gradnja pelješkog mosta

Glavni nadzorni inženjer otkriva što je bio najinteresantniji dio kod gradnje Pelješkog mosta: To je bilo uistinu impresivno!

Foto: Grgo Jelavic/PIXSELL/PRIVATNA ARHIVA
Glavni nadzorni inženjer otkriva što je bio najinteresantniji dio kod gradnje Pelješkog mosta: To je bilo uistinu impresivno!
25.07.2022.
u 21:41
Đuro Mihalić aže da su Kinezi imali na raspolaganju neograničene resurse mehanizacije i tehnologije. No kaže da je ponekad bilo problema s radnom snagom na rutinskim, zanatskim građevinskim radovima te je u kombinaciji s jezičnom barijerom, različitim poslovnim iskustvom, načinom razmišljanja te strogom subordinacijom odlučivanja nadzorni tim često trebao uložiti znatan dodatni trud da se radovi dovedu u željene, prihvatljive i projektom definirane okvire.

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadžaj s potpisom.

Mjesečni pristup - 39 kn/mj

Pristup Večernji Premium sadržaju do otkazivanja, mjesečna naplata

  • Prvi mjesec 9 kuna (samo za nove korisnike)


Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.