Glupo je da djeca od svih tih društvenih mreža ne znaju tko je slavuj i kako se glasa
Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.
Pretplatite se na sadržaj s potpisom.
Naoružavanje Europe i svijeta: Kako je oružje opet postalo najvažnija stvar na svijetu
Zadnjih nekoliko desetljeća mislilo se kako svijet mirno plovi prema općoj preobrazbi svih gospodarskih, društvenih, političkih i kulturnih životnih uvjeta i da se njegovoj sve većoj uzajamnosti i međuovisnosti ništa ne može prepriječiti niti je zaustaviti. Sada se svijet nalazi u novoj fazi grubljeg i kudikamo skupljeg hladnoratovlja, blokovske podjele šire su nego prije te s većim brojem jakih globalnih igrača i konfrontiranih saveza no ikada dosad
Ponovno podizanje zidova između država
Umjesto politike povratka Schengenu kakav je nekad bio, Schengen kakav danas postoji sve se više udaljava od ideala slobodnog kretanja bez granica
Tri scenarija za kraj rata u Ukrajini: Na jednu Trumpovu ideju Putin nikako ne želi pristati
Broj vojnika izbačenih iz stroja velik je, što izaziva problem mobilizacije s kojom Ukrajina ima problema, a Rusija oklijeva proglasiti mobilizaciju
Superizborna 2024. - uzdrmani temelji političke zajednice
Ova godina donijela je svođenje politike isključivo na odnos dva politička lidera – Milanovića i Plenkovića. Iako su oni bili ključni akteri i u prethodne četiri godine, u 2024. svi najvažniji politički procesi sveli su se na njihove grube osobne obračune
Tko je desničarska zvijezda Giorgia Meloni: Trumpova ideološka nevjesta
Je li Europska unija, nakon neprikosnovene Angele Merkel, dobila novu kraljicu? I to na gotovo potpuno suprotnom kraju političkog spektra, ekstremnoj desnici
Društvene mreže nemaju ništa s tim da je slavuj prošao ispod dječih radara. Ni škola. Roditelji, djedovi i bake su tu da odgoj djeteta obogate svojim literarnim i vizualnim "dodacima", odlascima s djetetom na promatranje izgleda, veličine, glasanja i ponašanja faune u prirodi (barem u park), zajedničkim slušanjem i gledanjem video spotova na Youtube-u o stvarima koje mislimo da trebaju znati, osjećati, vidjeti i doživjeti (glasanje raznih glazbala, na pr.), jer za to nemaju izravno priliku u svom obiteljskom ili školskom okruženju. U našoj obitelji, na primjer, unuka je bila stara tek godinu dana kada je baka u tekst svoje buduće priče za nju, o proljeću, uvrstila i poveznicu na spot u kojemu se u krupnom planu gleda i sluša slavuja kako pjeva. Ne smije se mimoići, pa ne prepuštamo slučaju..