Kolumna

Goran Bogdan ili što ostaje kada džentlmen doživi poraz u borbi za unaprijed izgubljenu stvar

Foto: Sanjin Strukić/Pixsell
Goran Bogdan ili što ostaje kada džentlmen doživi poraz u borbi za unaprijed izgubljenu stvar
03.03.2024.
u 10:14
U hrvatskoj stvarnosti neće, naravno, Goranu Bogdanu biti zamjerena podrška Milošu Bikoviću. Ustvari, mogli bi mu je zamjeriti samo oni koji već od ranije Bogdanu nešto zamjeraju, nacionalisti i desničari, dok će se ovi ostali praviti da se ništa nije ni dogodilo. I pustit će da ugluho mine cijela stvar. Jer hrvatska stvarnost samo još uvjetno i postoji, kao i ina balkanska stvarnost, uostalom

Ovaj sadržaj je dostupan samo za Premium korisnike Večernjeg lista.

Pretplatite se na sadržaj s potpisom.

TKO JE TKO U HRVATSKOJ TRGOVINI

Od ukupnog kolača od više od osam milijardi eura najveći udio ima pet hrvatskih i pet stranih lanaca

Hrvatska ima četiri puta veći promet u trgovini od Slovenije, ali i manje diskontera kojima i nismo skloni. Kad je riječ o privatnim markama trgovaca, one u Sloveniji čine 36,6% udjela u tržištu, u Hrvatskoj 20,5. Europski prosjek je 37%, a rekorder je Švicarska s udjelom od čak 51,6% u trgovačkim lancima. Hrvati su, međutim, još uvijek vjerni A brendovima proizvođača

Ključne riječi