Promo

Gotovo 1000 mladih poslušalo edukaciju o osobnim financijama i vrstama osiguranja

Foto: Promo
Gotovo 1000 mladih poslušalo edukaciju o osobnim financijama i vrstama osiguranja
VL
Autor
PR Članak
03.04.2017.
u 12:25
Pogledaj originalni članak

Povodom obilježavanja Europskog i Svjetskog tjedna novca, koji se ove godine održao od 27. ožujka do 2. travnja 2017., predstavnici osiguravajućeg društva GRAWE Hrvatska d.d. održali su edukativna predavanja za više od 900 djece i mladih.

Povodom Europskog i Svjetskog tjedna novca, koji su se ove godine obilježili pod sloganom „Uči. Štedi. Zaradi.“ („Learn. Save. Earn“), predstavnici GRAWE-a održali su edukativna predavanja za učenike 30 srednjih škola u Hrvatskoj, jedne osnovne škole te za studente Pravnog fakulteta u Osijeku. Predavanja o osobnim financijama i prednostima koja pružaju osiguranja od 27.3. do 2.4. odslušalo je 946 mladih. Predavanja će se u nekim gradovima održati i u prvom tjednu travnja i procjenjuje se da će uključiti 1000 djece i mladih.

Statistički podaci pokazuju da najmanju razinu financijske pismenosti u Hrvatskoj imaju mlađi od 19 godina, stoga je većina naših aktivnosti namijenjena educiranju djece i mladih, kojima želimo pomoći da postanu financijski educirani i svjesni mogućih rizika“, izjavila je Sanja Gržetić, voditeljica Odjela korporativnih komunikacija i marketinga u GRAWE Hrvatska d.d. “Kao i prethodnih godina, većina naših aktivnosti namijenjena je srednjoškolcima, ali smo ove godine uključili i studente i osnovnoškolce“.

Te su aktivnosti samo dio strategije koju GRAWE već godinama provodi s ciljem podizanja svijesti o važnosti odgovornog planiranja budućnosti i kojima nastoji pridonijeti poboljšanju financijske pismenosti u Hrvatskoj.

Educiranje javnosti o važnosti odgovornog postupanja s financijama i inače je u fokusu našeg poslovanja, ne samo za vrijeme Europskog i Svjetskog tjedna novca“, dodala je Gržetić. „Transparentnim poslovanjem i komunikacijom te profesionalnim savjetovanjem naših korisnika doprinosimo boljem razumijevanju osigurateljnih pojmova i rizika, što im može omogućiti financijski sigurniju budućnost. Ipak, najviše nas vesele aktivnosti namijenjene mladima“.

Mladima, ali i ne samo njima, namijenjene su aktivnosti GRAWE-a na društvenim mrežama, kojima, između ostalog, nastoje jednostavnim rječnikom i zabavnim stilom približiti osiguranje.

Foto: Promo

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr