Za kupnju namirnica za uskrsni stol najviše će građana ovih dana potrošiti između 200 i 299 kuna, njih 20,5%. Od 400 do 499 kuna potrošit će 18,7% građana, a od 300 do 399 kuna njih 18,4%, pokazalo je istraživanje magazina Ja Trgovac i agencije Hendal.
Između 500 i 599 kuna planira potrošiti 11,9% ispitanika, a njih 6,5% potrošit će više od tisuću kuna. Tradicija se ne smije zanemariti pa tako osam od deset hrvatskih građana (78,1) planira napraviti tradicionalni uskrsni ručak ili doručak, dok je lani onih koji su poštovali tradiciju uskrsne trpeze bilo 83,2%.
Na namirnicama za Uskrs lani je 54,3% građana štedjelo, a ove godine to planira njih dvije trećine (66,5%). Na uskrsnom stolu najčešće će se naći kuhana jaja, i to kod 96,7% građana, mladi luk (86,2%) te kuhana šunka (83,8%). Natpolovični udio zauzima još hren s 59,5%, a na polovici uskrsnih stolova naći će se i rotkvica (48,1%). Na svakom trećem blagdanskom stolu imat ćemo pincu, tj. sirnicu (34,8%) i orehnjaču (29,7%), a na svakom četvrtom pečenu svinjetinu (24,8%). Listu zaključuju purica s mlincima i pečena janjetina (22,7%), pogača s 20,8%, šunka u kruhu sa 17,5% i sarma s 12,3%. Pečenoj janjetini popularnost je pala gotovo 6% u odnosu na lanjsku godinu te će je blagovati 22,7% građana.
Namirnice u povodu Uskrsa najveći broj anketiranih nabavljat će u hipermarketima i velikim trgovačkim centrima, njih ukupno 63,2%, što je 4,1% više nego lani. Iz domaće, vlastite proizvodnje potrebe će podmiriti 15,5% građana, što je tek nešto manje nego prošle godine, a blagi pad bilježi i planirana kupnja u malim prodavaonicama i supermarketima, gdje će kupovati 10,8% ispitanika. Na tržnicama će se opskrbiti njih 8,2%. U sklopu istraživanja provedena je stratifikacija po šest regija i četiri veličine naselja uz slučajan odabir kućanstva i ispitanika unutar pojedinog kućanstva.
Ići ću drugima u goste