O ukusima se možda ne raspravlja, ali razmijeniti iskustva i spoznaje i te kako je dragocjeno. Upravo tu priliku nudi marketinška agencija Abak, koja je osmislila veliko istraživanje u kojem će sami građani ocijeniti što je najbolje, najljepše i najvrednije među hrvatskim prirodnim ljepotama, povijesnim lokalitetima, važnim osobama i djelima, događajima i običajima, mjestima za kupnju, u kulturi, sportu te ugostiteljstvu, ali i što svakako vrijedi kušati od domaćih proizvoda.
Svatko se i sam to barem jednom zapitao, a 3100 građana na ta pitanja ovih dana odgovara i anketarima Centra za istraživanje tržišta GfK. Svi ostali svojim sugestijama i prijedlozima što smatraju najboljim u svojoj županiji mogu se do kraja ovog mjeseca pridružiti akciji preko web-stranice www.vikendplaner.info.
Rezultati će biti objavljeni u posebnoj brošuri "Upoznaj Hrvatsku, saznaj što je najbolje u Hrvatskoj", koja će se u 95.000 primjeraka 23. ožujka distribuirati kao umetak u Večernjem listu, a dijelit će se i na sajmu turizma Crotour u Zagrebu. Potragu za najboljim u Hrvatskoj osim portala vikendplaner.info i GfK podržavaju i Ministarstvo turizma, Udruga hrvatskih putničkih agencija te spomenuti sajam, a medijski ga osim Večernjeg lista prate i Lider, Hrvatski radio, Europlakat i BI Plakati.
Najbolje u Hrvatskoj, po izboru samih građana, bit će i svojevrsna uvertira u turističku sezonu od koje se ove godine mnogo očekuje.
U ovoj našoj jadnoj Hrvatskoj morbidnosti koliko voliš. Jedno egzaktno pitanje, koje građane će anketirati, one koji kopaju po kontejnerima oko hotela i restorana, ili one druge?