ČAKOVEC – Najsporniji dio u izmjenama i dopunama Generalnog
urbanističkog plana Grada Čakovca jest prenamjena prostora nekadašnjeg
hipodroma na prijašnjem vojnom vježbalištu u zonu poslovnih sadržaja.
Prenamjenu je zatražila Međimurska županija, koja je sadašnji vlasnik
toga zemljišta, a sastavni je dio ugovora s Gradom prilikom kupoprodaje
Doma hrvatske vojske koji je Gradu prodala upola cijene, za 3,5
milijuna kuna. No, stanje se zakompliciralo. Tijekom javne rasprave od
4. do 20. studenoga, brojne udruge i građani, kao i udruženje
arhitekata, usprotivili su se tomu da se ova javna zelena površina
sportsko-rekreacijske namjene, kako je definirana u još važećem GUP-u,
sada prenamjeni u gospodarsku zonu.
Takvog je stajališta i Odbor Gradskog vijeća za prostorno planiranje i
zaštitu okoliša, koje je obrazložio arhitekt Oliver Ilić. Kazao je da
je u gradu trenutačno za poslovne aktivnosti raspoloživo čak oko 250
hektara zemljišta na drugim lokacijama. Prenamjenom hipodroma dobilo bi
se svega četiri posto novog poslovnog prostora, a izgubilo čak 25 posto
površina za rekreaciju.
Gradsko poglavarstvo, koje se trebalo očitovati o predloženim izmjenama
i dopunama GUP-a, odgodilo je izjašnjavanje do iduće sjednice prije
Gradskog vijeća, koje donosi konačnu odluku. Bilo je to najbolje
rješenje, jer u slučaju njegova neprihvaćanja, postupak se vraća na
početak i odgađa donošenje GUP-a.
Građani i udruge žele prostor za rekreaciju
Pripremite se na vrijeme: Top 25 luksuznih parfema koji mogu biti idealan poklon svakoj ženi
FOTO Div u ruševinama: Ovako danas izgleda tvornica koja je hranila cijelu Jugoslaviju
Šećerana je ugašena 1. ožujka 2021., kada je većina od 202 radnika otišla iz tvrtke uz otpremninu, a iza tvornice ostaje jedino vrijedna građevinska parcela
Neobična obavijest osvanula u zgradi u Hrvatskoj, ljudi su zgroženi: 'Isti problem i kod nas'
Imate li vi sličnih obavijesti u svojim zgradama? Koja je najneobičnija poruka koja je kod vas osvanula? Šaljite nam na dojavi@vecernji.net
Sve popularnija vrsta kupovine, koju vole i Hrvati, mogla bi 'isprazniti' šoping centre, no je li sigurna?
Nužnost svakog hotela postaje jedna usluga bez koje neki neće opstati na tržištu: 'To je budućnost'